תוספי וואצאפ מומלצים לאתרי וורדפרס
top of page

פוסטים אחרונים:

או: אני רוצה לקבל עדכונים על מאמרים חדשים במגזין

שלחי לי תחתונים וגופיות

הנרשמים יקבלו את המדריך המלא והמקיף לדפי נחיתה. המדריך כולל מעל 60 עמודי תוכן והמלצות!
אני מתחייבת לא לשלוח לכם ספאם או להעביר את המייל שלכם לגורם חיצוני.
ההרשמה היא לעדכונים על פוסטים חדשים המתפרסמים אחת לשבוע לכל היותר.

  • אור פיאלקוב

תוספי וואצאפ מומלצים לאתרי וורדפרס

וואצאפ היא אחת הפלטפורמות הפופולריות ביותר בעולם עם מעל ל-2 מיליארד משתמשים חודשיים. משווקים ועסקים כבר הבינו שאפשר לייצר כמות גדולה יותר של לידים ומכירות לעסק באמצעות וואצאפ. כדי לשלב את אפליקציית ההודעות הפופולרית ביותר בעולם באסטרטגיית השיווק שלכם, אתם יכולים לשלב תוספי וואצאפ באתרי וורדפרס שיעזור לכם לתת שירות לקוחות איכותי יותר בפלטפורמה ידידותית, להקל על הגולשים שלכם בשיתוף המוצרים או התכנים לחברים שלהם ולמספר דברים נוספים. במאמר נעבור על תוספי וואצאפ מומלצים לאתרי וורדפרס.


תוספי וואצאפ מומלצים לאתרי וורדפרס

למה להשתמש בתוספי וואצאפ?

כיום, הרבה גולשים מבצעים רכישות באינטרנט כי זה קל ונוח להם. בדרך כלל, כשהקהל הצרכני באינטרנט מרגיש שיש לו שאלה לגבי מוצר או שירות, ככל שהוא יקבל תשובה כמה שיותר מהר, כך יגבר הסיכוי שהוא ישלים את הרכישה באתר. גולשים לפני רכישה לא רוצים למלא טופס יצירת קשר ולחכות כמה שעות או ימים לתשובה. קשה לייצר טראפיק לאתרים ושכבר הטראפיק מגיע אליכם, אתם תרצו לעשות הכל כדי להפוך אותו לרכישות והמרות. לכן, חשוב לספק לגולשים צ'אט לייב או כפתור וואצאפ שמפנה אותם ישירות לנציג שירות לקוחות שזמין לכל שאלה. פעולה זו תשפר את חווית הלקוח שלכם ותעזור לכם להגביר את המכירות. כדי להוסיף כפתור וואצאפ לאתר ולהפוך את חווית שירות הלקוחות לנעימה יותר עבור מבקרים אתם צריכים להתקין תוסף וואצאפ לאתר וורדפרס. לפניכם ארבעת התוספים המובילים בתחום:


התוסף WP Social Chat הוא תוסף שנוצר על ידי QuadLayers והוא כולל גם גרסה חינמית. נכון להיום, לתוסף יש מעל ל-150 אלף התקנות פעילות בוורדפרס, מה שהופך אותו לאחד מתוספי הווצאפ הפופולריים ביותר בוורדפרס. תוסף זה מאפשר ללקוחות שלכם לפתח איתכם שיחה ב-WhatsApp בלחיצת כפתור. אתם גם יכולים להוסיף מספר חשבונות ולכלול תיבת צ'ט מותאמת אישית באתר שתזמין גולשים לפנות לשירות. בנוסף, בעזרת התוסף אתם יכולים להחליט באילו דפים באתר תיבת הצ'אט או כפתור הוואצאפ יופיעו. לתיבת הצ'אט יש גם אפשרויות עריכה והתאמה אישית מורחבות. ל-WP Social Chat יש גרסה חינמית ו-3 תכניות בתשלום שמעניקות פונקציונאליות רחבה יותר עם התוסף.


WP Social Chat



התוסף WordPress WhatsApp Support וורדפרס מוביל המתמקד בהפיכת התקשורת בין מבקרים לצוות שירות הלקוחות שלכם לנוחה וקלילה. התוסף מאפשר לבנות בהתאמה אישית את תיבת צ'אט וואצאפ שתופיע באתר בעזרת תבניות מוכנות מראש (ניתן ליצור גם מאפס). תוסף הפרימיום של WordPress WhatsApp Support כולל גם אפשרות לצ'אט תמיכה מרובה משתתפים בנוסף לצ'אט הסטנדרטי שכולם מכירים, להתאים אישית את התוכן שיופיע בצ'אט הקופץ, לתזמן את הופעת צ'אט התמיכה באתר לפי ימים ושעות רצויים וגם נותן אפשרות להזמין גולשים לקבוצת וואצאפ ייעודית שלכם. בנוסף, התוסף וורדפרס וואצאפ סופורט כולל בתוכו 10 שפות שונות, מה שהופך אותו ליעיל מאוד עבור אתרים בינלאומיים. את גרסת הפרימיום של WordPress WhatsApp Support תוכלו לרכוש ב-18$, אך תוכלו להשתמש בגרסת הדמו כדי לבדוק אם התוסף מתאים לכם.


WordPress WhatsApp Support


התוסף WhatsApp Click to Chat הוא אחד התוספים הטובים ביותר של וואצאפ לוורדפרס. התוסף הזה יעזור לכם לספק למשתמשים תקשורת קלה עם העסק שלכם והוא מגיע עם הגדרות קלות לתפעול ושימוש. באמצעות התוסף ניתן להוסיף מספר חשבונות WhatsApp, לשלוט באופן מלא על תיבת הצ'אט לשנות את הכפתור והתיבה של הצ'אט בלי קוד CSS. את התוסף WhatsApp Click to Chat ניתן לרכוש ב-19$ לחבילה הקטנה יותר וב-70$ לחבילה מורחבת יותר. אמנם לתוסף זה אין גרסה חינמית אבל מה שהופך אותו למאוד פופולרי זה העובדה שהוא מאוד נוח לשימוש. לתוסף קליק טו צ'אט יש גם אינטגרציות לגוגל אנליטיקס ולפיקסל של פייסבוק.


WhatsApp Click to Chat


התוסף WP WhatsApp Button הוא תוסף פרימיום לוורדפרס המאפשר לכם להוסיף בקלות כפתור WhatsApp צף לאתר שלכם ולמקם את תיבת הצ'אט של וואצאפ במקום שאתם רוצים. בנוסף, אתם יכולים להציג את תיבת הצ'אט באמצעות שורטקוד מה שמקל על ההטמעה. בנוסף, התוסף הזה מגיע עם 18 תבניות לכפתור, 10 תבניות שונות לתיבת הצ'אט, אפשרות לחיבור של מספר מספרי נייד ועוד. התוסף WP WhatsApp Button מתחיל בעלות של 10$ עלות חודשית לרישיון שמתאים לאתר אחד (ניתן לרכוש חבילות מתקדמות עם אפשרות להטמעה במספר אתרים).


WP WhatsApp Button

לסיכום

עברנו במאמר על תוספי הוואצאפ שהכי מומלצים לאתרי וורדפרס. לתוספי וואצאפ יש חשיבות מאוד גבוהה, במיוחד בתקופה זו שבה וואצאפ מגדילה באופן עקבי את אחוז המשתמשים היומי ואת כמות המשתתפים. לפי דעתי, לתוסף WP Social Chat יש כמה יתרונות בולטים ביחס לאחרים. היתרון המרכזי הוא שהתוסף מגיע בגרסת דמו אותה איתה אפשר לעבוד כדי לוודא שהוא באמת מתאים לאתר שלכם ולרצונות שלכם. שנית, ניתן לבצע קסטומיזציה מלאה גם לכפתור וגם לתיבת הצ'אט כך שתוכלו להתאים אותו לצבעי היסוד של האתר.


על הכותב

אור פיאלקוב, בן 38, מייסד ומנכ”ל חברת פיאלקוב דיגיטל, חברה המתמחה בפרסום בגוגל ומגוון ערוצים נוספים. מומחה ניהול קמפיינים בגוגל, מעביר סדנאות והרצאות בנושא שיווק בעזרת כלים מתקדמים לחברות וליחידים. הבעלים של EasyCloud, חברה שמנגישה את gcloud ואת עולם אחסון האתרים בענן בעזרת Cloudways לכל אחד. דרך חברות אחסון הענן הגדולות בעולם עם ממשק נוח, אבטחת אתרים מקסימלית ומחיר מעולה.

272 צפיות0 תגובות

קטגוריות:

bottom of page