שיווק עצמי- יצירת קשרים
top of page

פוסטים אחרונים:

או: אני רוצה לקבל עדכונים על מאמרים חדשים במגזין

שלחי לי תחתונים וגופיות

הנרשמים יקבלו את המדריך המלא והמקיף לדפי נחיתה. המדריך כולל מעל 60 עמודי תוכן והמלצות!
אני מתחייבת לא לשלוח לכם ספאם או להעביר את המייל שלכם לגורם חיצוני.
ההרשמה היא לעדכונים על פוסטים חדשים המתפרסמים אחת לשבוע לכל היותר.

  • קטרינה מוניץ

שיווק עצמי- יצירת קשרים


Make a connection

בפוסט הקודם בבלוג התחלתי לכתוב על דרכים ''אחרות'' וקלות יותר לשיווק עצמי מהדרכים המקובלות והבטחתי לחזור עם טיפ נוסף לקידום העסק.

זה טיפ שאני הרבה פעמים מדברת עליו ומרגישה כמה הוא פשוט, קל ליישום אך עדיין מתפספס אצל חלקינו.


צרו קשרים! הכירו אנשים חדשים וכמה שיותר.

קשרים יכולים מאוד לקדם את העסק שלנו מכמה בחינות. קודם כל, ''מכל מלמדי השכלתי'' מכירים? מכל אדם אפשר ללמוד משהו, על כל דבר שבעולם, ככל שתכירו ותפגשו יותר אנשים תלמדו יותר ותקבלו נקודות מבט שונות שרק יועילו לעסק שלכם ולניהולו.

בנוסף, מקשרים יכולים להיווצר שיתופי פעולה שיכולים מאוד להועיל לעסק שלכם. נכון זה לא קורה ישר, אנחנו לא קופצים על אנשים זרים ומציעים להן שיתוף פעולה ישר, אבלאלו דברים שנרקמים, הזדמנויות נוצרות. ככל שנכיר יותר אנשים יהיו יותר אופציות והזדמנויות עתידיות.

לפעמים גם יכולים להיווצר שיתופי פעולה סופר מעניינים ומיוחדים שפשוט לא חשבו עליהם קודם. למשל יועצת זוגית שחברה לסטנדאפיסטית ויחד הן יצרו בוקר חוויתי לאמהות בחופשת לידה. שיתוף פעולה מרתק ומעניין.


אבל איך עושים את זה? קודם כל, תצאו בהצהרה- תכתבו בקבוצות שאתם אוהבים בפייסבוק, בפרופיל האישי שלכם שאתם רוצים להיפגש עם אנשים חדשים- אחד על אחד, לכוס קפה. בין פגישה לפגישה, ביום עבודה חלש. הפגישה הזאת תהיה ללא מטרה מוגדרת, אתם לא רוצים למכור כלום, אתם לא רוצים לקנות כלום, אתם פשוט רוצים לדבר ולהכיר אנשים חדשים. יכול להיות שבכלל לא תדברו על העסק שלכם, אבל כן תלמדו, כן תכירו. אולי עם הזמן יבשיל איזה רעיון, אולי האדם שמולכם יכיר אתכם וידע להמליץ או להשתמש בשרות שלכם בהמשך. אין לדעת.

אפשר לחפש גם הרצאות רלוונטיות ולהגיע אליהן להכיר קולגות פוטנציאליים, אפשר ליזום מפגש עבודה עם עצמאים נוספים מהאזור מגורים שלכם. זה גם ידרבן אתכם לעבוד, יעזור בדילמות מסוימות ויצור חווית עבודה שונה. יש המון המון הזדמנויות להכיר אנשים חדשים, צאו ותמצאו את המסגרת שמתאימה לכם.

אם אתם רוצים להיפגש איתי לכוס קפה והיכרות או שאתם רוצים שאספר לכן על הזדמנויות, הרצאות וכנסים מעניינים באזור מרכז הארץ שיכולים להיות רלוונטיים- כתבו לי ואשמח לסייע.


74 צפיות0 תגובות

קטגוריות:

bottom of page