שיווק באמצעות תוכן
top of page

פוסטים אחרונים:

או: אני רוצה לקבל עדכונים על מאמרים חדשים במגזין

שלחי לי תחתונים וגופיות

הנרשמים יקבלו את המדריך המלא והמקיף לדפי נחיתה. המדריך כולל מעל 60 עמודי תוכן והמלצות!
אני מתחייבת לא לשלוח לכם ספאם או להעביר את המייל שלכם לגורם חיצוני.
ההרשמה היא לעדכונים על פוסטים חדשים המתפרסמים אחת לשבוע לכל היותר.

  • קטרינה מוניץ

שיווק באמצעות תוכן


אחרי שכתבתי פה פוסטים על שיווק בפייסבוק ובגוגל הגיע הזמן לבחון פלטפורמות שיווק פחות מוכרות אך מאוד יעילות, אחת מהן היא שיווק באמצעות תוכן. שיווק באמצעות תוכן הוא כלי שיווק זול כי אינו דורש השקעה כספית בפרסום, אינו ''מציק'' ללקוח הפוטנציאלי בפרסומות שקל לסנן הן באמצעות חסם פרסומות והן בחשיבה אוטומטית שלפעמים גורמת לנו לדלג על תוכן שמסומן כממומן. אך זו שיטת פרסום שדורשת המון זמן של כתיבת תוכן, פיתוח רעיונות ופלטפורמות לפרסום התוכן שלנו. התוכן יכול להתפרסם בבלוג, בעמוד עסקי בפייסבוק, במאמר, ניוז לטר, פודקאסט או בכל פלטפורמה אחרת בה אפשר לפרסם תוכן.

שיווק באמצעות תוכן הוא השקעה לטווח ארוך, היא מבססת את הידע והיחסים שלנו אל מול הלקוח הפוטנציאלי ומאפשרת לו לבחון את הידע והניסיון שלנו עוד לפני שבחר לתקשר איתנו ולקבל הצעת מחיר לשירות הרלוונטי. המטרה בתוכן הזה היא בסופו של דבר ליצור תקשורת עם הלקוח ולהתקדם לסגירת עסקה. זאת הדרך שלנו להגיד ללקוח: זה מה שאני יודע, זה מה שאני נותן ללקוח שלי ואני כאן בשבילך.



על מנת לייצר תוכן איכותי ויעיל ללקוח יש צורך לחדד את קהל היעד שלנו, למי אנחנו פונים, מה אנחנו רוצים להגיד ומה הערך המוסף שאנחנו נותנים לו. רק באמצעות חידוד הנקודות הללו נוכל לייצר תכנים מתאימים שיכולים לעזור לנו במלאכת השיווק.

שימו לב שגם כאן, במידת הצורך ניתן לעשות מיקור חוץ לכותבי תוכן אך יש צורך עדיין לחדד את היעדים, האמירות והמסרים שאנחנו רוצים להעניק ללקוח, על מנת להפוך את העבודה מול הכותב תוכן ליעילה וכזו שמשרתת את המטרות שלנו.

בפוסט הבא נעסוק בשיווק בלינקדאין.


59 צפיות0 תגובות

פוסטים קשורים

הצג הכול

קטגוריות:

bottom of page