מאגרי תמונות חינם ללא זכויות יוצרים
top of page

פוסטים אחרונים:

או: אני רוצה לקבל עדכונים על מאמרים חדשים במגזין

שלחי לי תחתונים וגופיות

הנרשמים יקבלו את המדריך המלא והמקיף לדפי נחיתה. המדריך כולל מעל 60 עמודי תוכן והמלצות!
אני מתחייבת לא לשלוח לכם ספאם או להעביר את המייל שלכם לגורם חיצוני.
ההרשמה היא לעדכונים על פוסטים חדשים המתפרסמים אחת לשבוע לכל היותר.

  • קטרינה מוניץ

מאגרי תמונות חינם ללא זכויות יוצרים


45 מאגרי תמונות לשימוש מסחרי

כשניגשים לבנות אתר, להקים קמפיין, מודעה או אפילו עמוד עסקי בפייסבוק, לרוב אנשים חושבים קודם כל על הטקסט שילווה את אותה המודעה, אבל מה עם התמונות?

תחשבו רגע על חלון ראווה של חנות, כמה תרצו להיכנס ולשהות זמן רב יותר בחנות עם חלון ראווה אטרקטיבי ומזמין וכמה תרצו לשהות בחנות עם חלון ראווה לא מאורגן שמורכב מאוסף של פרטים רנדומליים ללא כל קשר נראה לעין ביניהם?


תמונות מוסיפות המון ערך לפלטפורמות דיגיטליות שמשתמשות בהם, הן מושכות את העין ותורמות ליצירת האווירה שאותה תרצו ליצור בסביבה הדיגיטלית בה אתם נמצאים. אז נניח ולא בא לכם להשקיע זמן (או כסף) בלעצב כל פוסט לפייסבוק, מודעה או לצלם תמונות ייחודיות לאתר של העסק שלכם. נניח והחלטתם לגשת למאגר תמונות ולבחור בתמונות קיימות, למה חשוב לשים לב?


שפה ויזואלית

שפה ויזואלית היא חלק מהמיתוג העסקי שלכם והיא באה לידי ביטוי בכל האלמנטים הגרפיים הקיימים ומתקשרים למותג. החל מהלוגו, האייקונים, הצבעים, הפונטים ועד התמונות שמופיעות באתר. בין אם התמונות צולמו על ידכם, בצורה מקצועית או חובבנית ובין אם בחרתם להשתמש בתמונות מתוך מאגר תמונות - חשוב שהם יתאימו לשפה הויזואלית הכללית של העסק שלכם.


המטרה של השפה הויזואלית היא לשדר את הערכים של העסק, את המסרים שאתם רוצים להעביר, את מה שאתם רוצים שיחשבו ויזכרו על העסק שלכם. לתמונות יש שפה שלמה שיכולה להתאים או לא להתאים לתחושה הכללית שאתם רוצים לשדר ללקוחות הפוטנציאליים שלכם.


התאמת התמונה לרוח העסק

קודם כל- התמונה עצמה. עד כמה התמונה תואמת את התחושה הכללית שיש לכם או שאתם רוצים לשדר? האם הצבעים, הקומפוזיציה והפרטים המצולמים רלוונטיים למי שאתם ומה שאתם? האם התוכן של התמונה תואם את קהל היעד שלכם? נניח שאתם בית קפה בדרום הארץ, האם נכון לשלב תמונות בהם נראים אנשים שהם בטוח לא חלק מהנוף הישראלי המקובל? עד כמה תמונות האנשים או האווירה באמת תואמות לסביבה של בית הקפה שלנו? אם יש ספק, המשיכו והשקיעו בלמצוא עוד תמונות רלוונטיות.

אגב, תמונות רלוונטיות לא חייבות להיות ''משעממות'', לפעמים אפשר למצוא תמונות ייחודיות שיתאימו לרוח העסק והערכים שלו ויהיו מיוחדות ומעניינות מספיק כדי למשוך את העין.


הקומפוזיציה של התמונה

אם בחרנו בתמונה שהיא כביכול ''רגילה'' ואין בה שום טריק או חידוש מכוון - חשוב להשקיע מחשבה בקומפוזיציה בתמונה, האם הכל שם, איך נאמר? נמצא במקום? האם הסידור הגיוני לסיפור שהתמונה מנסה לספר? לפעמים (באינסטגרם בעיקר) אנחנו רואים תמונות צבעוניות שמאוד מושכות את העין אבל הקומפוזיציה בהם כל כך לא הגיונית, אם לא להגיד- מגוחכת שזה יכול להסית את הצופים בה מהמטרה לשמה בחרנו להציג את התמונה הזאת מלכתחילה.

ולמי שרוצה לראות דוגמאות לכך וגם קצת להשתעשע על הדרך, ממליצה לכם לעקוב אחרי הבלוגרית בשם The Wall Whisperer יש לה כמה פוסטים מצוינים על כך גם בבבלוג שלה וגם בעמוד הפייסבוק.





מבחן הזיהוי

פעם ראיתי בפייסבוק שתי מודעות, של שני בנקים שונים לחלוטין שבחרו במודעות שלהם - במקרה את אותה התמונה בדיוק מתוך מאגר תמונות גדול ומוכר - shutterstock

כמה זה מביך? מאוד.

כמה זה יכול לקרות לכולנו? סביר מאוד

כיום מעצבים וחברות רבות מחזיקות מנויים (בתשלום) לכמה מאגרי תמונות גדולים מאוד ומוכרים מאוד. הבעיה היא כשכולם משתמשים באותו המאגר בדיוק. כל הזמן - קורות טעויות כאלה. אני לא אומרת חלילה לא להשתמש במאגרים האלה או לרוץ לבטל את המנוי, אני בעצמי משתמשת בהם כשאני צריכה חומרי גלם לעבוד איתם כשאני עושה עבודות עיצוב. אבל אני כן ממליצה להרחיב אופקים ולהציץ באתרים אחרים, אם אלה אתרים חינמיים, אז בכלל טוב. אתרים חינמיים אלה (שנפרט בהמשך הפוסט) לפעמים מספקים תמונות מאוד איכותיות ומיוחדות שיכולות לעמוד בפני עצמן בעיצוב מה שנצטרך.


שפה ויזואלית לעסק

רישיון רבותי, רישיון

מכירים את זה שבכל הספרים שאתם רוכשים מצוין שחור על גבי לבן שאין לשכפל, לערוך ולהשתמש בחלקים מהספר ללא קבלת אישור לכך? אז זה רבותי זכויות יוצרים.

במדינת ישראל, כמו במדינות רבות אחרות קיים חוק זכויות יוצרים, שאוסר עלינו להשתמש ביצירות מסוימות ללא קבלת אישור לכך, אישור הוא לרוב תשלום על כך. זה למעשה עבירה על החוק מעבר לכך שגם מדובר בבעיה אתית. היות ואני לא עורכת דין אני לא אלאה אתכם בפרטים, למי שירצה להרחיב על כך יוכל לקרוא את הערך הנפלא (כתמיד) בויקיפדיה על זכויות יוצרים.

אבל אני מבקשת בכל לשון של בקשה, לפני שאתם משתמשים בתמונה, פונט, סרטון או כל דבר אחר- תבדקו את הרישיון שלו. לפני שתשימו את הערכים שלכם בצד ותבחרו להשתמש בחומרים שמצאתם בגוגל או בפינטרסט ללא בדיקת האישור, דעו שבישראל ובעולם מתבצעת אכיפה של החוק הזה והרבה עסקים מקבלים התראות ודרישות תשלום לפני הגשת כתב תביעה.

מה גם, שנורא נורא קל לאתר פונט או תמונה שבוצע בהם שימוש בפלטפורמות דיגיטליות - מדובר במערכות שסורקות את הקבצים ומוצאות בדיוק איפה השתמשו בזה ומתי. ומשם לבדוק את זה מול הרישיונות שניתנו לאותה תמונה או פונט זה דבר קל מאוד.


ישנם כמה סוגי רשיונות- לשימוש אישי אך לא מסחרי, שימוש מסחרי עם מתן קרדיט לאתר, שימוש אישי אך שאסור לבצע שינויים ושימוש חופשי שאפשר לעשות כל שימוש (כולל מסחרי) בתמונה ללא בעיה.

רישיון כזה נקרא: Common Creative או בקיצור CCO. ברישיון זה תוכלו לעשות שימוש בתמונה לכל מטרה, כולל שינוי התמונה (למי שמתעסק בעיצוב).

אם תרצו להרחיב על איך נותנים קרדיט במידת הצורך או על סוגי הרשיונות תוכלו לקרא כאן וכאן.


והנה רשימת ההמלצות שלי לאתרים שניתן להוריד מהם תמונות. מתחת לשם המאגר תוכלו לקרוא קצת פרטים עליו, הסבר על הרישיון ולאיזה צרכים הוא עונה.

* לפני כל שימוש אנא בדקו את החוקים וההנחיות של האתר לגבי הרישיון שימוש בתמונות כי ייתכנו שינויים ואתם כאמור לא רוצים להסתבך בכך. השימוש הוא על אחריותכם בלבד, אנא הפעילו שיקול דעת.


כמו כן שימו לב שבהרבה מהאתרים מציין שהשימוש בתמונה הוא חופשי (CCO) תחת שתי מגבלות: האיסור למכור את התמונה כמו שהיא (בעותק מודפס או דיגיטלי) והאיסור להצהיר שהתמונות צולמו על ידכם (למשל לשים אותה באינסטגרם שלכם או כל דבר דומה שתובע בעלות על התמונה).


אז הנה לפניכם 45 האתרים החינמיים שבדקתי וריכזתי עבורכם. אני בטוחה שתהנו מעיצוב ויצירת הקריאטיב לפרויקט הבא שלכם.

ואם במקרה עברה לכם המחשבה בראש של: ואו! הלוואי שתעשי רשימה כזאת לעוד כלים חינמיים. אז אני בדיוק עובדת על זה, תוכלו להירשם לקבלת עדכונים באתר (מבטיחה שאין ספאם או ניוזלטרים, רק עדכון על פוסטים חדשים בבלוג) ולעקוב אחרי הפרויקטים הבאים בסדרה.


פליקר מעידים על עצמם שיש להם מעל ביליון תמונות, 2 מליון קבוצות וב2016 דווח על 122 מליון משתמשים רשומים. לכן הוא למעשה אחד המאגרים הגדולים ביותר שיש לתמונות.

שימו לב שיש שם תמונות עם רשיונות שונים ולכן מומלץ לאחר הכנסת מילת החיפוש הרלוונטית לסנן לפי סוג הרישיון הרלוונטי לכם (כאמור הרישיון החופשי נקרא Common Creative).


בחירת תמונה לשימוש מסחרי

דבר שאני מאוד אוהבת בפליקר זה את היכולת לסנן תמונות בחיפוש לפי גוון צבע, דבר שיכול להקל מאוד על עסקים בעלי מיתוג ברור שלא רוצים לשבור את הראש ולגלול בין עשרות תמונות בחיפוש אחר הגוון

המתאים ביותר או להשתמש בשירותי מעצב להתאמת הגוונים.


תמונות מישראל במאגרי תמונות

באתר ניתן לעשות חיפוש באמצעות מילות מפתח או לפי קטגוריות, התמונות הם בחינם לשימוש מסחרי, אך ליתר בטחון מומלץ להציץ בצד ימין לפירוט שקיים על כל תמונה.

דבר מעניין נוסף זה שאפשר לקבל ישר את הקוד HTML של התמונה על מנת להטמיע בבלוג או באתר ישירות.


מאגרי תמונות חינמיים

מאגר גדול מאוד ומומלץ עם תמונות ברישיון חופשי, יש להם גם איורים, קבצים וקטוריים וסרטונים- מומלץ ושימושי מאוד.


מאגר תמונות לשימוש מסחרי

אתר עם מאות תמונות חינמיות, ניתן לעשות חיפוש לפי מילות מפת או לפי קטגוריות שהם מציעים. נחמד שאפשר לדעת כמה אנשים הורידו את התמונה, מה שמסייע לעזור להחליט אם נעשה שימוש גדול בתמונה או שאפשר להשתמש בה בלי לחשוש.


תמונות להורדה בחינם

אתר לשימוש חופשי מה שאני אוהבת בו זה שהם לא מבקשים להירשם לאתר כדי להוריד את התמונה (מה שלפעמים יכול להיות מציק באתרים אחרים פה ברשימה). אפשר גם לתרום או לפרסם או לעקוב אחרי הצלם של אותה תמונה, שזה גם סוג של הכרה וקרדיט חשובים מאוד בעיני.


45 מאגרי תמונות חינם

עוד אתר עם תמונות חינמיות לחלוטין ומאוד איכותיות שלא דורש הרשמה מראש. הוא פחות מתעדכן מהאחרים (אתם יכולים להעלות גם תמונות שלכם ולהעשיר את המאגר). עולות שם עשר תמונות חדשות מידי עשרה ימים.


לא כל התמונות באתר הזה הן תמונות מקצועיות. את חלקן אף לפעמים תראו גם במאגרים אחרים, אבל יכול להיות שדווקא באתר הזה תמצאו תמונות נישה פחות מקצועיות ואותנטיות.

האתר דורש הרשמה מראש.


זה מאגר מעניין של צלם אחד שהחליט להעמיד את התמונות שלו לשימוש חופשי עבור כלל המשתמשים. אפשר לחפש לפי קטגוריות או לפי מילות חיפוש.


חינם לשימוש מסחרי

אתר חינמי עם מעל 350 אלף תמונות במאגר. אבל עם קצ' קטן- באתר יש הרבה באנרים ולינקים לכל מיני מאגרים בתשלום, כמו של אדובי, שימו לב כשאתם בוחרים תמונה שזה לא מוציא אתכם לאתר אחר.


עוד אתר חינמי לחלוטין עם מבחר גדול של תמונות, גם אצלו יש הרבה פרסומות והפניות לאתר של אדובי ולשאטרסטוק, אז רק תשימו לב שאתם לא יוצאים בטעות לתמונה באתר אחר, לפעמים זה מצב מתסכל. למשל לכל תמונה יש תמונות מקושרות בצד ימין, התמונות העליונות זה התמונות המקושרות בשאטרסטוק (בתשלום כאמור) ומתחת יש תמונות מקושרות לתמונה שבחרנו בתוך האתר עצמו להורדה חינמית.


כשם האתר מדובר בתמונות ראליסטיות שמתארות הרבה פעמים את חיי היום יום. אז נכון שאולי נצטרך לחפש קצת יותר ולמצוא דמויות שמתאימות יותר לחיי היום יום בישראל אבל זה בהחלט מאגר איכותי וחינמי.


תמונות בחינם לשימוש מסחרי

תמונות איכותיות מאוד, אני פחות אהבתי את דרך ההצגה באתר אומנם- התמונות מוצגות כמאוד גדולות ומעייף לגלול ככה. אבל הם הוסיפו אופציית חיפוש (שלא הייתה קיימת באתר בעבר) אז אולי גם זה ישתנה בהמשך.


האתר בנוי בצורה קצת מיושנת בעיצוב שלו ומעיד על עצמו שהוא שואב את התמונות שלו מהרבה מקורות ולכן הם ממליצים לוודא בכל תמונה את התנאי שימוש. אחרי שלוחצים על התמונה, בצד ימין יופיע לינק לפירוט אפשרויות השימוש בתמונה. רוב התמונות הן חינמיות תוך הדגשה אחת- לא לטעון כי התמונה צולמה על ידכם.





האתר דורש הרשמה ולוקח קצת זמן להבין איך מתמצאים בו. לא כל התמונות שעולות בחיפוש הן מאוד איכותיות, אבל זה אתר שכיף לחזור אליו ולראות מה התמונות החדשות שעלו ולשמור לפרוייקט ספציפי או סתם לצרף למאגר שאנחנו נוטים לאגור בתיקיות המחשב שלנו.


מאגרי תמונות לשימוש מסחרי

באתר הזה אני מאוד אוהבת את ממשק של החיפוש, כשאנחנו מחפשים נושא מסויים ובוחרים באחת התמונות שהוצעו בחיפוש הוא תמיד מציג תמונות קשורות - בדיוק כמו שהרבה אתרים בתשלום עושים. זה מאפשר לחדד ולמצוא טוב יותר את מה שאנחנו צריכים ולבנות מאגר תמונות עם תמונות באותה השפה הגרפית.


האתר מתעדכן כל יום ומכיל תמונות עם 3 סוגים של רשיונות, לפני השימוש בתמונה יש לקרוא ולבדוק את הרישיון שכן לא כל התמונות שם הן עם רישיון חופשי לחלוטין.


האתר מכיל קבצים גרפיים ותמונות להורדה ודורש הרשמה לצורך שימוש באתר. אומנם לא כל התמונות מאוד איכותיות אבל בהחלט מהווה מקור לחיפוש תמונות ספציפיות שצריך לפעמים לפרויקטים יחודיים.


לאתר יש כמה סוגי מנויים- מנויים בחינם שיכולים להוריד תמונות לשימוש מסחרי ומנוי בתשלום שמאפשר לכם לגשת למאגר גדול יותר של תמונות, אך נראה שמאגר של המצטרפים החינמיים מספק בהחלט. התמונות באיכות טובה מאוד והאתר בהחלט מומלץ.


למאגר יש שני סוגי מנויים- מנוי חינמי שבו אתם בוחרים אחת לכמה זמן תרצו שישלחו אליכם למייל תמונות חדשות שמתווספות למאגר, או מנוי בתשלום בו ניתן לגשת לתמונות הקיימות במאגר. במנוי החינמי אין אופצייה לחפש תמונות או לראות את מה שפורסם בעבר, אבל זה נחמד ומומלץ לעשות מנוי ולקבל את התמונות למייל ולו בשביל השראה ועניין.


מאגר חינמי ואיכותי מאוד של תמונות עם מגוון רחב של קטגוריות, תמונות באיכות גבוהה וללא צורך בהרשמה לאתר.



אם יש לכם פרויקט שמתעסק בהיסטוריה או שאתם רוצים לתת תחושה היסטורית- זה האתר בשבילכם. אין בו תמונות מהתקופה של היום והרבה מהתמונות הם בשחור לבן, אבל הוא מרכז תמונות שלקוחות מההיסטוריה וזה מקסים וגם מאוד שימושי במקרים מסויימים. שימו לב שחלק מהתמונות שולחות אתכם להוריד אותם באתר כמו פליקר, מומלץ לבדוק את הרישיון הספציפי לכל תמונה לפני הורדתה.


גם באתר הזה יש אופציה להורדת תמונות בתשלום והורדה בחינם. המגבלה היא בגודל התמונה אותה תוכלו להוריד בחינם לשימוש מסחרי, אז השאלה היא מה בדיוק אתם צריכים לעשות עם התמונה. רוב התמונות מתאפשרות להורדה בחינם בגודל סביר לחלוטין לשימוש באינטרנט (גם באתרים) ואם יש תמונה שאתם פשוט לא יכולים לוותר עליה- ניתן לרכוש אותה בלבד בהתאם לתמחור של אותה התמונה כתלות בגודל והרזולוציה שלה.


עוד אתר מצוין שמכיל גם תמונות וגם סרטונים להורדה, הרישיון של כל תמונה מפורט כאשר לוחצים על התמונה (או הווידאו) ביחד עם הנתונים הטכניים של התמונה או הווידאו. ממליצה לבדוק למרות שאני לא נתקלתי בתמונות עם רישיון שהוא לא חופשי.


עוד אתר שמשלב תמונות ווידאו, מתמקד בעיקר בתמונות של נוף אורבני (אבל לא רק), לא נדרשת הורדה והתמונות הם לגמרי בחינם באיכות מצויינת.


האתר מתעדכן כל שבוע עם כ-7 תמונות חדשות, התמונות מאוד מגוונות אבל כולן בעלות פן מאוד אומנותי. דבר שיכול להתאים באופן נפלא לפרויקטים מסוימים ולעבוד פחות עם אחרים. החיפוש באתר לא עובד, אבל בהחלט מומלץ להציץ שם בחיפושים אחרי התמונה שתגרום לקהל שלכם לעצור ולראות מי אתם ומה אתם רוצים.


מאגר תמונות חינמיות להורדה

עוד אתר של צלם צ'כי הפעם שמאפשר להשתמש בתמונות שלו באופן חופשי. האתר מסודר לפי קטגוריות והתמונות פשוט מופלאות.


מאגר של תמונות- חלקן בחינם (ניתן לסנן לפי מה בחינם) וחלקן בעלויות שונות בהתאם לחבילות שהם מציעים. המטרה היא לספק תמונות שכביכול משקפות את חיי היום יום ואלמנטים שסובבים אותנו, אך יחד עם זאת התמונות מאוד מקצועיות ואיכותיות.


אתר של מעצב איטלקי בשם Daniel Nanescu והוא מספק תמונות, ווידאו ואפילו מוקאפים (רלוונטי בעיקר למעצבים) לשימוש חופשי.


אם אתם צריכים תמונות שמראים חיים משרדיים ולא בא לכם על עוד תמונות שאטרסטוק רגילות ונפוצות של אנשים מחייכים ולוחצים ידיים, אז המאגר הזה הוא אלטרנטיבה מצוינת לכך.

האתר לא מאוד ידידותי לניווט אבל התמונות שלו מאוד רלוונטיות למי שמתעסק בפרויקט שנוגע באנשים וחיי משרד.


הסיפור מאחורי האתר הזה מאוד מרגש. בחור בשם ניק הקים את האתר ושלח כל 7 ימים מייל עם 7 תמונות חדשות וחינמיות שעוסקות בעיקר בטבע. עד שב-2013 בגיל 26 הוא נפטר בפתאומיות. כיום ניתן להוריד את התמונות באתר, הוא לא מתעדכן יותר ובראש העמוד מופיעה הודעה של המשפחה של ניק שמספרת על סיבת פטירתו ועל כך שהם אוספים כסף כדי לתת תמיכה לכמה בתי ספר לזכרו. ניתן להשתמש בתמונות ואפשר גם לתרום תרומה סמלית למשפחה.


מאגר קטן שהולך ומתרחב עם תמונות איכותיות מבית היוצר של הצלמת ANNIE SPRATT. מה שנפלא בתמונות זה שגם פה אפשר לחפש תמונות לפי צבע דומיננטי, דבר שיכול להקל מאוד על חיפושים של תמונות שיתאימו לשפה הגרפית של הפרויקט עליו אנחנו עובדים.





עוד פרויקט של צלם עצמאי בשם Jeshu John שמאפשר לכולם להוריד ולהשתמש באופן חופשי בתמונות שלו ללא מתן קרדיט. הקטגוריות אומנם מצומצמות אבל התמונות איכותיות וברזולוציה גבוהה.


עוד אתר שמרכז תמונות שהן אורבניות בעיקר (למרות שיש קטגוריה של טבע) ויש בו גם מוקאפים למעצבים.


אם אתם עובדים על פרויקט של אתרי טיולים- האתר הזה הוא בדיוק בשבילכם. הוא מרכז תמונות מכמה מדינות בעולם (ניתן לבחור על גבי המפה את המקום מהאפשרויות הקיימות ולהיכנס לגלריה) ולהשתמש בהם. רוב התמונות באיכות גבוהה, אם כי יש גם תמונות שהן יותר חובבניות.


ואם האתר שלכם עוסק בתרבות המזרח, או בטיולים למזרח- האתר הזה בכלל יסדר אתכם. ניתן לצפות בתמונה בגלילה ומומלץ פשוט לשמור אותו ליום אחד- אם תצטרכו.


תמונות לשימוש חופשי שצולמו על ידי צלמת בשם דריה. באתר אין חיפוש וצריך לעבור עליהם בגלילה, אבל הן איכותיות מאוד ומקוריות ואפשר להשתמש בהם לפרויקטים שמחפשים תמונות ייחודיות, בעיקר אורבניות, אבל לא רק.


מאגר תמונות להורדה לשימוש מסחרי

עוד מאגר מצוין שמאפשר לחפש תמונות לפי גוון צבע, מאוד שימושי. מאגר גדול שכולל תמונות איכותיות במגוון נושאים. ניתן להשתמש בתמונות לשימוש מסחרי בתנאי שלא מפיצים אותן כמו שהן מחדש (למשל למאגרים אחרים) ולא מוכרים אותם כתמונות.


המאגר דורש הרשמה מראש וכולל תמונות חינמיות להורדה ותמונות בתשלום, יש לבדוק את הרישיון לפני הורדת התמונות. גם פה ניתן לחפש לפי גוונים של צבעים.


ניתן להירשם לאתר ולקבל למייל כל 7 ימים - 7 תמונות חדשות. באתר עצמו יש חיפוש, אבל אין קטגוריות מסודרות.


עוד מאגר גדול של תמונות חינמיות לחלוטין, יש תגיות שאיתם אפשר למצוא נושאים פופלאריים של תמונות או לחפש לפי קטגוריות (מצומצמות יחסית) או בחיפוש חופשי.


האתר מציע מנוי בחינם או מנוי בתשלום כשההבדל זה בעיקר ברזולוציה שניתן להוריד בה את התמונה (גודל התמונה). היתרון שלו זה שהוא מתחדש על בסיס שבועי וניתן לחזור אליו במהלך בניית פרויקטים מורכבים כמו אתרים.


מאגר של תמונות טבע שנוצרו על ידי הצלם Adrian Pelletier לשימוש חופשי. אין קטגוריות באתר (בכל זאת, הכל טבע..) חוץ משלוש תגיות ואופציית חיפוש. האתר מתעדכן בתדירות גבוהה.


מאגרי תמונות להורדה חינם

אם הפרויקט שלכם עוסק באוכל- זה המאגר בשבילכם. תמונות מדהימות של כל מה שקשור לאוכל. שימו לב רק שאתם נשארים באיזור של התמונות החינמיות ולא עוברים למאגר בתשלום או למגזין.


תמונות שהצלם ג'ונאס נילסון לי משחרר לשימוש חופשי (יש לו גם חנות שדרכה אפשר לרכוש עוד תמונות שלו, הלינק מופיע בראש העמוד). המאגר מאוד ייחודי ולרוב אילו תמונות של נופי טבע או נופים אורבניים. אין חיפוש אבל אפשר לגלול ולראות אם יש משהו שרלוונטי לפרויקט שלכם.


באתר יש מעל 25 אלף תמונות חינמיות, אבל שימו לב שהוא שואב את התמונות שלו ממאגרים אחרים, כלומר לא כל התמונות חינמיות לחלוטין ויש לבדוק את הרישיון של כל תמונה שאנחנו רוצים להוריד. כמו כן, כנראה שהתמונות הללו ישמשו יותר אנשים מהמאגרים הקטנים יותר כי הוא שואב ממספר מקומות את התמונות. יש חיפוש באתר ותצוגה ראשונית שאפשר לגלול, פחות קיימת חלוקה לקטגוריות.



5,518 צפיות2 תגובות

קטגוריות:

bottom of page