כל מה שצריך לדעת על האלגוריתם של גוגל ב2024
top of page

פוסטים אחרונים:

או: אני רוצה לקבל עדכונים על מאמרים חדשים במגזין

שלחי לי תחתונים וגופיות

הנרשמים יקבלו את המדריך המלא והמקיף לדפי נחיתה. המדריך כולל מעל 60 עמודי תוכן והמלצות!
אני מתחייבת לא לשלוח לכם ספאם או להעביר את המייל שלכם לגורם חיצוני.
ההרשמה היא לעדכונים על פוסטים חדשים המתפרסמים אחת לשבוע לכל היותר.

כל מה שצריך לדעת על האלגוריתם של גוגל ב2024

גוגל מפתחת כל הזמן את אלגוריתמי דירוג החיפוש שלה כדי לספק למשתמשים את התוצאות הטובות והרלוונטיות ביותר. למעשה, מנוע החיפוש מבצע בממוצע תשעה שינויים ביום באלגוריתם שלו, כלומר כ-3,200 שינויים בשנה.


שינויים אלה יכולים לנוע בין עדכונים קטנים של שאילתת חיפוש ועד לשינויים גדולים באלגוריתמים, הנקראים עדכוני ליבה ומתפרסמים מדי שנה.


גם עכשיו קרה שינוי גדול וכמו תמיד, אם אתם רוצים להיות בעניינים, להישאר מעודכנים ולדעת איך להשאיר את המותג שלכם רלוונטי באינטרנט ובתודעת הקהל, אתם צריכים להכיר את העדכון הזה היטב.


כל מה שצריך לדעת על האלגוריתם של גוגל ב2024 ומה השינויים שאתם חייבים לעשות באתר שלכם עוד היום

אבל לפני זה, בואו נכיר קצת את הרקע לעדכונים הדרמטיים האלו.


הקרב על המקום הראשון בעמוד הראשון של גוגל, עתיק כמו מנוע החיפוש עצמו. בעבר, היה פער בין הרצון לעמוד בציפיות הקוראים לבין הרצון להתמקם גבוה בחיפוש. הפער הזה הוביל ליצירת תוכן לא איכותי, מאולץ ונטול ערך מוסף.


עם הזמן, גוגל השתפרה משמעותית בהבנה האם התוכן שלך נועד לדירוג, או באמת לעזור לאנשים למצוא את מה שהם מחפשים.


חשוב להבין שגוגל רוצה לתת לגולשים שלה את התוכן הטוב ביותר והרלוונטי ביותר בהתאם למה שהם חיפשו, כדי להישאר מנוע החיפוש המוביל. הלקוח של גוגל זה הגולש, לכן הדירוג במנוע החיפוש צריך להיות תואם לצרכי הגולשים. זו הסיבהשגוגל ממשיכה להשתפר כל הזמן ולדרוש גם מאיתנו להשתפר ולייצר את התוכן הטוב ביותר, העדכני והרלוונטי עבור מה שהגולשים מחפשים.


עדכון הליבה האחרון

השיא הנוכחי מגיע עם עדכון E-E-A-T (קריצה לעדכון E-A-T מ 2014). תוספת ה E מבשרת לנו שהאלגוריתם המחודש של גוגל מחפש בדוכן 4 אלמנטים עיקריים:

  1. Experience – ניסיון

  2. Expertise – מומחיות

  3. Authoritativeness – סמכותיות

  4. Trustworthiness – אמינות

כדי להעריך אם האתר עומד בקריטריונים האלו, גוגל בודקת את:

  • איכות העמוד.

  • איכות האתר הכוללת.

  • מוניטין של אתר אינטרנט או עסקי.

  • המוניטין של יוצר התוכן או המחבר.


במילים אחרות, עדכון האלגוריתם האחרון ביותר, נועד לתגמל ביקורות באיכות גבוהה עם תובנות, דעות המלצות ומחקר מקורי, שנכתב על ידי מומחים או חובבים.

לפי העדכון, תוכן אידיאלי צריך להציג מומחיות, ראיות ואת היתרונות והחסרונות של הנושא הנדון בתוכן. המטרה היא להעצים את המשתמשים על ידי מתן מידע מקיף, המסייע להם בקבלת החלטות מושכלות המבוססות על הבנה מעמיקה של הנושא.

כלומר, כשאתם יוצרים אסטרטגיית תוכן, אתם צריכים לחשוב מה יועיל למשתמשים ולתת לכך מענה.

 

דמיינו רגע שאתם עוברים לגור בעיר חדשה וחשקה נפשכם בארוחת הבוקר הטובה ביותר בעיר. יש שלושה מקורות שאתם יכולים לשאול אותם איפה נמצא בית הקפה הטוב ביותר בעיר: BARD של גוגל (או צ'ט ג'יפיטי, לא חשוב), נהג מונית בעיר או את השכן שלכם.

כלי הAI יתנו לכם רשימה של 5 בתי קפה מומלצים על פי הדרוג שלהם בגוגל ותגובות מהרשת, נהג המונית יספר לכם ארוכות שהוא בכלל לא אוכל ארוחות בוקר אבל הוא שמע שנפתח מקום חדש שמדברים עליו בעיר והשכן ייתן לכם שם של בית קפה ספציפי ויפרט האם יש חנייה באזור, באילו שעות כדאי להגיע כדי שלא יהיה עמוס מידי וכמובן: מה המנה הכי טעים שם.

די ברור שתלכו על ההמלצה של השכן, נכון? זה מישהו שגר תקופה באזור החדש אליו הגעתם, הוא כבר התנסה במספיק בתי קפה ואין לו שום אינטרס להמליץ לכם על בית קפה כזה או אחר.


ככה בדיוק גוגל רוצה שתקבלו את התשובות לשאלות שאתם מגגלים. הן צריכות להיות אמינות, מבוססות על ניסיון ועם מסר ברור. הבעיה בהרבה פוסטים ומאמרים ברשת, היא שהם מציפים אתכם במידע וחושפים את המסר העיקרי רק בסוף. זה מייאש אתכם כגולשים ולרוב לא נותן מספיק מענה למה ששאלתם. התשובה לשאלה צריכה להיות בשתי פסקאות הראשונות של התוכן ואז תוכלו לפרט את התשובה, לתת המלצות ומידע מועיל שאולי הגולש לא חשב עליו ואם אפשר, לפרט גם יתרונות וחסרונות למשל.


אחת הדרכים של גוגל למדוד את איכות התוכן היא לבדוק האם אחרי שגולש נכנס למאמר שלכם מתוך חיפוש בגוגל, הוא הסתפק בו או שהוא הלך והמשיך לקרוא עוד מאמרים שהופיעו לו בתוצאות החיפוש. אם הגולש קיבל את התשובה שהוא חיפש, אין לו סיבה להמשיך לחפור בעוד מידע ולכן חיפושים נוספים של אותו גולש על אותו נושא, הם אינדיקטור לכך שהתוכן עשוי להיות לא איכותי.

 

מדוע יש כזה דגש על אמינות?

לגוגל חשוב באיזו מידה ליוצרי תוכן יש ניסיון ממקור ראשון בנושא שבו הם עוסקים. הערכת האמון מתבצעת על-ידי סקירת דפים כמו אודות, דפים עם דעות והמלצות על המותג, החברה או העסק וכל עדות למומחיות בדף.

למשל, ביקורות ממומנות של משפיענים שקיבלו כסף כדי לקדם את המוצר, עלולות להיחשב כלא מהימנות ויש להביא את זה בחשבון.

גוגל מחפשת חוויה אישית ממקור ראשון, משהו שאפילו תוכן שנעשה עם AI לא יוכל לעשות. תכנים כאלו יבלטו יותר ויהפכו לחביבי האלגוריתם ולכן שווה להשקיע בהם כמה שיותר.

גם דירוג גבוה באתרים כמו Yelp, Amazon ו-Google לעסק שלי יכול להשפיע לטובה על המוניטין ודירוגי החיפוש של האתר. מדרגי האיכות מנתחים מקורות אלו, ביקורות, דירוגי אתרים ונוכחות דפי ויקיפדיה כשהם עושים מחקר על המוניטין של אתר.

חשוב לציין שכמה ביקורות רעות לא יפגעו בדירוג האתר. עם זאת, אם רוב הביקורות שליליות, סביר להניח שזה ישפיע על הערכת האיכות של גוגל.


איך לצלוח את העדכון? טיפים מגוגל עצמם

מתלבטים כיצד ליצור תוכן אותנטי, מעניין ובעל ערך שהאלגוריתם יחשיב כמוצלח ואיכותי? הנה כמה עצות מגוגל לגבי הדרכים הטובות ביותר לצלוח את העדכון ולייצר תוכן שמתחבר לגולשים.


ספקו חוויה מושקעת עם תוכן איכותי

ראשית, ספקו חוויית דף שהיא לא פחות מנהדרת. מערכות הדירוג של גוגל אוהבות לתגמל תוכן המספק חוויה מושלמת, או קרוב למושלמת. חוויה כזו מורכבת מהרבה היבטים. אז במקום להתרכז באלמנט אחד בכל פעם, חשבו איזה שילוב של מרכיבים יהפוך את חוויית הדף למעולה.

שנית, התמקדו בתוכן שנוצר עבור אנשים. תוכן איכותי הוא כזה שנוצר עבור אנשים ולא כדי לתמרן את מנועי החיפוש.

כדי לדעת אם אתם עומדים בקריטריונים האלו, ענו על השאלות הבאות ואם אתם באמת רוצים להגדיל ראש, תנו גם לאחרים (לקוחות, מכרים, קולגות וכדומה), לענות עליהן.


  • האם התוכן מספק מידע מקורי, דיווח, מחקר או ניתוח?

  • האם התוכן מספק תיאור מהותי, מלא או מקיף של הנושא?

  • האם התוכן מספק ניתוח תובנות או מידע מעניין שהוא מעבר למובן מאליו?

  • אם התוכן נשען על מקורות אחרים, האם הוא נמנע פשוט מהעתקה או שכתוב של מקורות אלה ובמקום זאת מספק ערך נוסף ומקוריות משמעותיים?

  • האם הכותרת הראשית או כותרת העמוד מספקות סיכום תיאורי ומועיל של התוכן?

  • האם הכותרת הראשית או כותרת העמוד מתונה או מטלטלת?

  • האם זה מסוג העמודים שהיית רוצה לסמן, לשתף עם חבר או להמליץ ​​עליו?

  • האם הייתם מצפים לראות את התוכן הזה במגזין מודפס, באנציקלופדיה או בספר או שמתייחסים אליו?

  • האם התוכן מספק ערך משמעותי בהשוואה לדפים אחרים בתוצאות החיפוש?

  • האם יש לתוכן בעיות איות או סגנון?

  • האם התוכן מיוצר היטב, או שהוא נראה מרושל או מופק בחופזה?

  • האם התוכן נוצר על-ידי אדם אחד או הרבה יוצרים?

  • האם התוכן מציג מידע בצורה שגורמת לכם לרצות לסמוך עליו, כגון מקור ברור, עדות למומחיות המעורבת, רקע על המחבר או האתר שמפרסם אותו, כגון באמצעות קישורים לדף מחבר או מידע אודות האתר עמוד?

  • אם מישהו חקר את האתר שמייצר את התוכן, האם הוא היה יוצא עם רושם שהוא אמין היטב או מוכר כסמכות בנושא שלו?

  • האם תוכן זה נכתב או נבדק על ידי מומחה או חובב שמכיר היטב את הנושא בצורה מוכחת?

  • האם יש בתוכן שגיאות עובדתיות הניתנות לאימות בקלות?

  • האם לאתר שלכם יש מטרה או מיקוד עיקרי?

  • האם יש לכם קהל קיים שהתוכן יהיו עבורו שימוש?

  • האם התוכן שלכם מפגין בבירור מומחיות וידע ממקור ראשון (לדוגמה, מומחיות שמקורה בשימוש בפועל במוצר או בשירות, או מביקור במקום)?

  • האם לאחר קריאת התוכן שלכם, הקורא מצוי בתחושה שלמד מספיק על נושא מסוים כדי לעזור להשיג את מטרתו?

  • האם הקורא ירגיש שעבר חוויה מספקת?

  • האם האתר מספק הסבר מפורט לגבי נושאים כמו מדיניות החזרות, משלוחים, שעות קבלה, מקורות מידע ויצירת קשר?


שאלות מהותיות נוספות

טיפ נוסף הוא לשאול "מי, איך ולמה" על התוכן. מענה על השאלות האלו מסייע להבין אם הוא מתיישר עם ההעדפות של האלגוריתם של גוגל. נשמע מסובך אבל ההסבר ממש פשוט:


מי (יצר את התוכן)

משהו שעוזר לאנשים להבין באופן אינטואיטיבי את העדכון שלE-E-A-T , הוא כאשר ברור מי יצר אותו. זה ה"מי" שיש להביא בחשבון. בעת יצירת תוכן, שאלו את עצמכם: האם זה מובן מאליו למבקרים שלך מי חיבר את התוכן שלך? אם יש כמה מחברים – האם יש רקע נוסף עליהם ועל התחומים שעליהם הם כותבים?

אם אתם מציינים בבירור מי יצר את התוכן ומוסיפים מידע מדויק על המחברים סביר להניח שאתם מיושרים עםE-E-A-T  ובדרך להצלחה.

איך עושים את זה טכנית? אם יש לכם בלוג למשל, תמיד תוכלו להוסיף ליד הפוסט את שם הכותב עם לינק לאודות המחבר. על כך ארחיב עוד מעט.


איך (התוכן נוצר)

סוגים רבים של תוכן עשויים לכלול רכיב "איך".

נגיד למשל שאתם כותבים סקירות מוצרים. אם תפרטו על מספר המוצרים שנבדקו, מה היו תוצאות הבדיקה וכיצד נערכו הבדיקות, והכל בליווי עדויות על העבודה המעורבת, כגון צילומים, תצרו אמון בקרב הקוראים.

אם לדוגמה כתבתם תוכן באמצעות AI, כדאי לשתף על התהליך, כולל גילוי נאות, רקע על האוטומציה או ה AI והסבר מדוע השתמשתם בהם ליצירת התוכן.

בנוסף, הערה חשובה על כל נושא העבודה עם AI (צ'ט ג'יפיטי, bard של גוגל וכו') – חשוב להבין שהתשובות או התוכן שאתם כותבים בעזרתם, מבוססים על משהו שכבר נעשה, נאמר או נכתב. אז לא, לא צריך למהר להפסיק לעבוד עם הכלים הנהדרים הללו, אבל גם אל תמהרו להפסיק לכתוב (או לפטר את כותבי התוכן שלכם). עשו שימוש מושכל במידע שאתם מקבלים מכלים אלו (ותבדקו אותם!!! הם גם טועים המון) ובצעו התאמות לתוכן לפני שאתם מפרסמים אותו באתר שלכם.


מדוע (נוצר התוכן)

"למה" היא אולי השאלה החשובה ביותר שיש לענות עליה לגבי התוכן שלכם. למה בגלל יצרתם אותו?

ה"למה" צריך להיות שאתם יוצרים תוכן בעיקר כדי לעזור לאנשים. זה מיישר קו עם E-E-A-T באופן כללי ולמה שמערכות הדירוג של גוגל "אוהבות" לדרג גבוה.

ה"מדוע" עוזר לא רק בסריקה טובה יותר בגוגל, הוא גם עוזר לכם להבין את הקהל שלכם, את המתחרים שלכם, את מה שאתם יכולים לחדש ולבלוט בו. בסוף, כמו שאמרתי, הגולשים הם היעד ואם הגולשים יאהבו אתכם, גוגל תאהב אתכם גם.



סימנים שאתם לא עושים את זה נכון:

  • אתם מייצרים הרבה תוכן בנושאים רבים ושונים בתקווה שחלק ממנו עשוי להניב ביצועים טובים בתוצאות החיפוש.

  • אתם משתמשים באוטומציה נרחבת כדי לייצר תוכן בנושאים רבים.

  • אתם בעיקר מסכמים את מה שיש לאחרים לומר בלי להוסיף ערך רב.

  • אתם כותבים על דברים פשוט כי הם טרנדיים ולא כי נוגעים לקהל שלכם.

  • אחרי קריאת התוכן שלכם, הקוראים מרגישים שהם צריכים לחפש שוב כדי לקבל מידע טוב יותר ממקורות אחרים.

  • אתם סופרים מילים כי שמעתם שלגוגל יש ספירת מילים מועדפת (ספוילר – לא נכון).

  • החלטתם להיכנס לאיזה נושא נישה בלי שום מומחיות אמיתית, אלא בעיקר כי חשבתם שתקבלו תעבורת חיפוש.

  • התוכן שלכם מבטיח לענות על שאלה שלמעשה אין לה תשובה, למשל תאריך יציאה למוצר, סרט או תוכנית טלוויזיה שעוד לא אושרו.

  • אתם משנים את התאריך של הדפים כדי שיראו רעננים למרות שהתוכן לא השתנה באופן מהותי.

  • אתם מוסיפים הרבה תוכן חדש או מסירים הרבה תוכן ישן כי אתם חושבים שזה יעזור לדירוג החיפוש שלך ויגרום לאתר להיראות "טרי" (עוד ספוילר – גם זה לא נכון).


הקשר בין E-E-A-T ל SEO

E-E-A-T של גוגל הוא גורם חשוב להצלחת SEO ושיווק תוכן. שינוי התוכן בהתאם לעדכון, יכול לעזור לאתר שלכם להיות מדורג גבוה יותר בתוצאות מנועי החיפוש ולמשוך יותר מבקרים. מעקב אחר מסגרת זו, כמו גם הפקת תוכן איכותי, חקר ומועיל, ככל הנראה יעזור לעסק שלך להתבלט בעיני המחפשים.

זכרו כי לקוחות לא סתם מחפשים מוצר. הם גם בוחנים ביקורות על מוצרים ומותגים מקוונים, נוכחות כללית של המותג בתוצאות החיפוש והוכחות חברתיות אחרות. אתר איכותי ומוניטין חיובי יעזרו לקהל שלכם ליצור אמון במותג ולצרוך בעקביות את השירותים או המוצרים שאתם מציעים.

בכל מקרה, חשוב למצוא את האיזון בין קידום האתר, לבין חיזוק המיתוג. זהו משחק עדין, שכולל התייחסות לכל מה שנחשב "נכון" בעיני גוגל ובמקביל, מגדיל את ההמרות. בדקו מה עובד הכי טוב עבור העסק שלכם. הביאו בחשבון שתצטרכו לגלות גמישות ולסמוך על מי שמקדם/ת לכם את האתר כדי להתאים אותו לעדכון החדש ובמקביל להיות נאמן למותג.


הטאץ' הסופי לעדכון הליבה

בנוסף לעדכוני הדירוג, גוגל מרחיבה את מאמציה להתאים תוצאות חיפוש על סמך היסטוריית החיפושים ותחומי העניין האישיים.

בהתאם לכך, היא מאפשרת למשתמשים דרך חדשה "לעקוב" אחר נושאים ספציפיים ישירות מתוצאות החיפוש, כמו קבוצת ספורט מועדפת, סגנון בישול או כל דבר אחר. זה יאפשר לגוגל להציג באופן אוטומטי מאמרים רלוונטיים, סרטונים והודעות. בנוסף, היא תציג שוב אתרים שהמשתמשים ביקרו בהם בעבר.

כמו כל בשורה מבית גוגל, גם החוויה הזו הולכת להשפיע על הSEO  שלכם. למרות שמדובר בתכונה בהתאמה אישית, אתרים המייצרים תוכן באיכות גבוהה סביב נושאים פופולריים עשויים לראות תנועה מוגברת כאשר גוגל מציגה דפים אלה למשתמשים מתעניינים.

אם הקהל שמגיע לאתר שלכם הוא קהל רלוונטי והתוכן שאתם מייצרים הוא מעניין, תוכלו לקבל עוד כניסות של גולשים מדויקים ורלוונטיים לאתר.

אבל אם קהל היעד שלכם לא מחודד ולא ברור ואתם מה שנקרא ''יורים לכל הכיוונים'', הביאו בחשבון שקהל לא רלוונטי עלול להביא עוד קהל לא רלוונטי, שיצא מאתר מהר > מה שיאותת לגוגל שוואלה, אולי זה אתר לא מעניין ולא רלוונטי ויוריד את החשיפה לתוכן שלכם.

המסקנה היא אחת: זה הזמן להשקיע בתוכן באתר שלכם, בהתאם לעדכון E-E-A-T. כך תוכלו להיות אלו שהמשתמשים גולשים לאתר שלהם, חוזרים אליו ונהנים מתוכן מעודכן המוצג להם בחיפוש, מעניק להם ערך ועושה להם חשק לקנות.


זכרו: שינוי הוא לא נטל, הוא הזדמנות

אם נלחצתם מהמאמר הזה, או חלילה אם גיליתם לאחרונה ירידה בביצועי האתר שלכם בגוגל (ואתם חושדים שנפגעתם מהעדכון האחרון) – don't.

 עדכון הליבה הזה של גוגל הוא לא "תיק", אלא הזדמנות מדהימה לשנות את התוכן ואת האתר שלכם כך שגם יעמדו בציפיות של הגולשים וגם בציפיות של גוגל.


הנה כמה טיפים פרקטיים כדי ליישם את ההמלצות באתר שלכם:

  1. בכל פוסט בבלוג הוסיפו שם מלא של הכותב עם לינק לאודות שלו, כדי להראות שמאחורי כל תוכן עומד אדם אמיתי, אם יש לכם כותבים אורחים, מומלץ לרכז גם את המידע אודותם ולקשר בפוסטים הללו.הלאתרים גדולים (למשל אתרי רפואה, עריכת דין וכו') מומלץ להוסיף בסוף הפוסט גם את שם האדם שבדק ואישר את הנתונים ואת ההמלצות בפוסט (אדם בעל הכשרה רלוונטית כמובן).

  2. בכל פוסט בבלוג הוסיפו תאריך (מראה את מידת הרלוונטיות של הטקסט) - מתי הוא פורסם במקור וגם תאריך של הפעם האחרונה בה הפוסט עודכן.

  3. ניסיון רלוונטי - אם אתם כותבים מאמר מורחב או מדריך, מומלץ לציין גם את ההכשרה או הניסיון הרלוונטיים שלכם לתוכן הזה. כמו כן, עודדו את הקוראים לשאול שאלות בתגובות כדי שתוכלו לענות להם כמומחים בנושא, זה יעודד את המעורבות והרלוונטיות של הפוסט ויחזק את המומחיות שלכם. שימו לב: גם אם יש שאלות שחוזרות על עצמם אל תעתיקו ותכתבו את אותה תשובה, מומלץ לתת תגובות רלוונטיות ושונות (כן, גם אם אתם חוזרים על אותה תשובה שוב).

  4. עמוד אודות ו Bio - מומלץ לייצר אודות מפורט ולכתוב את ההכשרות ואת הניסיון הרלוונטי, כדי שתוכלו לקשר אליו מהמאמר עצמו ולהדק את התוכן ואת המסר. מובן שאם אתם רוצים לעשות ביו יותר סיפורי ומפורט זה ממש אחלה, במקרה כזה דאגו להוסיף בתת עמוד משהו יותר מקצועי שיחזק את האמינות שלכם בעיני הקוראים והגולשים.

  5. קשרו לרשתות החברתיות שלכם - זה יעזור לגוגל לאשר שאתם אדם אמיתי ולא בוט. אגב, יש חשיבות גם לשים לינק לפרופיל הפרטי שלכם ולא דווקא לדף העסקי כי גוגל רוצה לראות שמדובר באדם אמיתי, פעיל ושיש לו חברים בפייסבוק. כנ''ל פרופיל לינקדאין ורשתות חברתיות נוספות..

  6. מדיה - בתוך עמוד האודות, או בעמוד נפרד ( שעמוד האודות מפנה אליו) מומלץ לשלב את הלוגואים של הלקוחות שעבדתם איתם ולינקים למקומות שבהם ''התארחתם'' - כתבתם פוסט אורח, התראיינתם בפודקאסט ועוד.

  7. טופס יצירת קשר - לא מספיק לעשות רק טופס יצירת קשר. פרטו את הדרכים ליצירת קשר עמכם ואם יש לכם צוות שירות, מומלץ לפרט למי פונים באיזה נושא. כן, גוגל אשכרה מסתכלים כמה ואיזה כתובות מייל מופיעות בטופס יצירת קשר שלכם.

  8. פוטר – הוסיפו לפוטר את הכתובת שלכם, דרכי יצירת קשר (טלפון, מייל וכדומה לינקים לעמודים חשובים בעמוד, הצהרת פרטיות, נגישות, סושיאל. אפשר ומומלץ להוסיף מפת אתר או פוסטים מומלצים לקריאה בבלוג.


התחילו את 2024 ברגל ימין ואמצו האתגר הזה. ככה תוכלו להבטיח נוכחות דיגיטלית חזקה, רלוונטית ומתגמלת עבור הקהל ועבור המותג שלכם.


רוצים לקבל עוד טיפים והמלצות ליישום באתר שלכם? אל תשכחו להירשם לקבלת עדכונים על פוסטים חדשים. עושים את זה ממש כאן.

164 צפיות0 תגובות

קטגוריות:

bottom of page