קידום אורגני בגוגל
top of page

פוסטים אחרונים:

או: אני רוצה לקבל עדכונים על מאמרים חדשים במגזין

שלחי לי תחתונים וגופיות

הנרשמים יקבלו את המדריך המלא והמקיף לדפי נחיתה. המדריך כולל מעל 60 עמודי תוכן והמלצות!
אני מתחייבת לא לשלוח לכם ספאם או להעביר את המייל שלכם לגורם חיצוני.
ההרשמה היא לעדכונים על פוסטים חדשים המתפרסמים אחת לשבוע לכל היותר.

  • Admin

קידום אורגני בגוגל


שיווק האתר או הדף נחיתה שלכם בגוגל הוא עולם כל כך נרחב עד שאין אפשרות לכתוב על כך פוסט אחד בודד. לכן, אקדיש את הפוסט הנוכחי לקידום אורגני (SEO) ואת הפוסט הבא לקידום ממומן בגוגל.

תחשבו רגע שאתם צריכים מידע או שירות מסוים, איפה תחפשו את מה שאתם צריכים? כמובן שבגוגל. גוגל יניב מאות (אם לא אלפי) תוצאות חיפוש ואתם תעברו על האפשרויות בעמוד הראשון, אולי אם זה מספיק חשוב לכם תגלשו לעמודים הבאים, אבל כמובן שלא תעברו על כל המידע הרלוונטי שגוגל העלה בפניכם. וכאן נכנס לתמונה הקידום האורגני- איפה בין כל האתרים יופיע העמוד (אתר\דף נחיתה) שלכם? מה הסיכוי שאדם פרטי שמעולם לא שמע עליכם יגיע אליכם רק דרך גוגל?

השקעה בקידום אורגני היא השקעה לטווח הארוך, היא דורשת המון עבודה מקדימה, מחקר, הכנה ולפעמים התייעצות בגורמים מקצועיים, אבל היא לרוב חד פעמית (מלבד עדכון האתר שלכם אחת לתקופה) והיא משפיעה על קידום האתר לטווח הארוך. כמובן כל אלה רלוונטיים במידה ויש לכם אתר או דף נחיתה כלשהו שהם מעבר לעמוד העסקי שלכם בפייסבוק.



לגוגל ישנם דרכים לדרג את האתרים ולפי דירוג זה להציג את האתרים למחפש המידע. בין הפרמטרים נמצא אופן השימוש במילות מפתח (בכותרות, גוף התוכן, בטייטל וכו), תנועה באתר ואחוז נטישה (אחרי כמה זמן מי שצופה באתר שלכם יוצא ממנו), מידת הזמינות של האתר לצפייה במובייל ופרמטרים רבים נוספים.

השקעה זו מומלצת מאוד ומתאפשרת בקלות כאשר בונים אתר בפלטפורמה מוכרת כמו WIX או וורדפרס. אך מומלץ לקרוא ולהתייעץ בנושא כי לפעמים, טעויות בקידום האורגני של האתר יכולות להשפיע על הדירוג שלכם בגוגל ואף לדחוק אותו רחוק יותר מאיפה שהוא היה קודם.

על קידום מומן בגוגל אכתוב בפוסט הבא.


69 צפיות0 תגובות

פוסטים קשורים

הצג הכול

קטגוריות:

bottom of page