תוכנות לעריכת וידאו חינם
top of page

פוסטים אחרונים:

או: אני רוצה לקבל עדכונים על מאמרים חדשים במגזין

שלחי לי תחתונים וגופיות

הנרשמים יקבלו את המדריך המלא והמקיף לדפי נחיתה. המדריך כולל מעל 60 עמודי תוכן והמלצות!
אני מתחייבת לא לשלוח לכם ספאם או להעביר את המייל שלכם לגורם חיצוני.
ההרשמה היא לעדכונים על פוסטים חדשים המתפרסמים אחת לשבוע לכל היותר.

  • קטרינה מוניץ

תוכנות לעריכת וידאו חינם

בפוסט הקודם התמקדתי באפליקציות לעריכת וידאו באמצעות הסמארטפונים. הפוסט הזה מיועד לכל מי שאוהב ורוצה לערוך בדרך הישנה והטובה - דרך המחשב שלכם. כל התוכנות הן בחינם, חלקן עובדות אונליין דרך אתרי החברה ואת חלקן צריך להוריד למחשב, חלקן חינמיות לחלוטין וחלקן מגבילות את היכולות שלכם בגרסה החינמית אבל עדיין מאוד מומלצות לשימוש.


שימו לב, בסוף הפוסט יש גם המלצות לאתרים שאפשר להוריד מהם קבצי פס קול בחינם לסרטונים שלכם.


בפוסט הזה אני למעשה מסיימת את סדרת הפוסטים של שיווק באמצעות וידאו, אם יש משהו שפספסתם בדרך, מצורפים לינקים למטה לכל הפוסטים בסדרה. מומלץ לחזור למה שפספסתם כדי לקבל את התמונה הכוללת על כל מה שצריך לדעת כשעושים שיווק באמצעות וידאו.


ומה הלאה? בשבוע הבא יתפרסם סיכום חודש אוגוסט בתחום השיווק- כל המאמרים, הטיפים והחדשות שפורסמו החודש ואסור לכם לפספס (במיוחד בחודש אוגוסט כשכולנו לגמרי לא במצב של לעקוב אחרי השינויים והחידושים בעולם). ובתחילת ספטמבר נחזור לסדרת פוסטים חדשה שתעסוק במחקר מתחרים- החל מלמה צריך לעשות בכלל מחקר, איפה ואיך עושים את המחקר, איזה כלים יכולים לעזור לנו בזה ועוד ועוד מידע שישמש אתכם בזמן שתסכמו את השנה העסקית שלכם ותתחילו לבנות תכנון ואסטרטגיה לשנה הבאה (בין אם אזרחית ובין אם לועזית).


אם מעניין אתכם להישאר מעודכנים תוכלו להירשם לעדכונים בבלוג ממש פה.


תוכנות חינמיות לעריכת וידאו

על התוכנה הזאת כתבתי בפוסט הקודם על אפליקציות לעריכת סרטונים (אפליקצייה שזמינה רק באייפון). יש גם אופציה לעבוד עם כל הכלים שאפליקציה מאפשרת בגרסת האונליין באתר שלהם. נוח ומומלץ למי שסתם לא נוח לו באייפון, למי שהתרגל כבר לאפליקציה או למי שיש אנדוראיד ורוצה לנסות.


גם על התוכנה הזאת כתבתי בפוסט על אפליקציות לעריכת סרטונים, מכיוון שהיא זמינה גם במובייל וגם באתר שלהם במחשב חשוב לתת עליה את הדעת גם פה. כלי מאוד נוח ונגיש לעריכת סרטונים: בוחרים תבנית, מכניסים תמונות ומוזיקה ויוצאים לדרך.


מתאים ל Windows בלבד.

לחברה הזו יש מספר תוכנות שימושיות שאפשר להוריד למחשב בחינם- תוכנה לעריכת וידאו ותוכנה להקלטה של צילום מסך המחשב שלכם. תוכנת צילום המסך יכולה להיות מאוד שימושית אם למשל אתם יוצרים סרטון הדרכה על תוכנה או כלי ממוחשב מסויים.

בתוכנה לעריכת וידאו יש אופציות מגוונות: שילוב מעברים, אפקטים, תיקוני צבע, יכולות עיבוד הקול שאתם מוסיפים ועוד ועוד. מומלץ



גם פה יש גרסת פרימיום (299$) וגרסה חינמית עם אפשרויות מוגבלות שכמעט ולא מורגשות. למשל הגרסה החינמית לא תומכת בעריכת סרטוני תלת מימד, היא מגבילה את הרזולוציה ליצוא קבצים סופיים (זה מתאים ליוטיוב אבל פחות לפרויקטים גדולים יותר) ובגרסה בתשלום קיימת היכולת של כמה אנשים במקביל לעבוד על אותו פרויקט. אחת היכולות הבולטות של התוכנה הזאת זה היכולת לעשות תיקוני צבע לחלקים מסוימים מהסרטון או לכולו בבת אחת (אופציה מצוינת שקיימת בגרסה החינמית).


למחשבי MAC בלבד.

דומה מאוד לאפליקציות לעריכת וידאו, בוחרים מראה כללי ראשוני ומתחילים לעבוד משם. יש מגוון אפקטים, יכולות של חיתוך מהיר וקל, יצירת מעברים בין קטעי הוידאו. מומלץ לחפש מדריכים ביוטיוב לפני שמתחילים לעבוד עם התוכנה (יש אין סוף כאלה).


אל תתנו לתוכנה החינמית לבלבל אתכם, היא שימשה אפילו בהפקה של כמה סרטים הוליוודיים. גם את התוכנה הזאת לוקח קצת זמן ללמוד, אבל זה לא מורכב מאוד. זה נובע אולי מכך שהיא נראית ומאורגנת קצת שונה מתוכנות חינמיות אחרות, אבל אפשר לחפש מדריכים או ללמוד לבד תוך כדי התנסות.





תוכנה שהיא חינמית בחלק מהאופציות כמו: חיתוך קטעים, פילטרים של קול ותמונה, יצירת שכבות, קומפוזיציות ועוד אופציות רבות נוספות. קיימות אופציות עריכה נוספות בעלות, כמו פילטרים מיוחדים ואופציות עריכת תמונה מתקדמות. אבל ניתן להגיע לתוצאות עריכה מוצלחות גם בגרסה החינמית. החיסרון של התוכנה: היא קצת כבדה ולא מתאימה לכל מחשב, רצוי להעמיק בדרישות הטכניות שלהם לפני שאתם מתקינים ומתאכזבים.

היתרון הוא שיש להם ערוץ יוטיוב עם המון הדרכות והסברים איך להשתמש בתוכנה. שווה לבדוק.



כלי מאוד איכותי אבל שדורש הרבה סבלנות בלמידה שלו עד שמגיעים לתוצאות שאפשר לפרסם ולהתגאות בהם. החיסרון הזה נובע מהעובדה שהוא פותח תחילה ללינוקס ורק אחר כך עבר התאמה לWindows (כיום מתאים גם למי שמשתמש במק). הדרך להתמודד עם הקושי זה הוא להשתמש בפילטרים וvתבניות שלהם לסוגי וידאו ולהתחיל לעבוד משם.


בין התוכנות החינמיות היחידות שמאפשרות לערוך גם סרטוני 3D ללא תוספת עלות. תוכנה שפותחה בקוד פתוח והיא מאוד נגישה. היתרון בעבודה איתה זה שאפשר לשלב אופציה של ''גרור ושחרר'' מה שמאפשר לייבא קבצים ולשבץ אותם בצורה נוחה יותר בציר הזמן של הסרטון.

היוצרים הכינו מדריך מאוד מפורט שכולל הסברים וצילומי מסך לכל האופציות שהתוכנה מאפשרת. מאוד מומלץ להשתמש בו עד שתתרגלו לעבוד איתה.


מעין תוכנה, אבל לעריכה וידאו אונליין, שהיתרון המעולה שלה זה שאין צורך להוריד שום דבר למחשב ואת הכל עושים בתוך האתר (בדומה לדוגמא לקאנבה, ויקס וכו). תוכלו לגשת לשזה מכל מחשב בקלות.

הקלות בשימוש בכלי זה היכולת למעשה לבחור תבנית ולהתחיל לעבוד ממנה. בתבנית תוכלו לעשות את כל השינויים האפשריים בקלות: להוסיף voice over, להזיז אלמנטים, לשנות גודל ונראות טקסט ועוד.

נוח וידידותי למשתמש וכולל הרבה מדריכים והסברים לשימוש בתוכנה.

מבחינת עלות: יש להם גרסא חינמית מוגבלת הכוללת לדוגמא סימון של התוכנה שלהם על הוידאו שלכם וכמובן אופציה לשדרוג בתשלום.


מוזיקה חינמית לסרטונים

בונוס- הורדת פסי קול חינמיים לסרטונים שלכם

למי שלא יודע, מוזיקה כפופה לזכויות יוצרים ולמעשה בסרטונים שאנחנו עורכים אין לנו אישור להשתמש בכל שיר או מוזיקה שנרצה. ברוב האפליקציות לעריכת סרטונים יש מאגר גדול מאוד של מוזיקה שאפשר להשתמש בה במסגרת העבודה עם אותה אפליקציה. אבל זה הופך להיות בעייתי כשאנחנו בוחרים לערוך סרטון בתוכנות עריכה - בין אם מדובר בתוכנה חינמית או לא.

לכן ריכזתי לכם פה כמה אתרים חינמיים להורדת פסי קול שונים, כל אתר מחלק אותם קצת אחרת לקטגוריות אבל שווה לשוטט בכולם ולהבין למה אתם מתחברים.


ממליצה לפני הורדת הפסקול לוודא את תנאי השימוש של האתר (הם יכולים לשנות את זה מדי פעם לפעם) כדי לא להסתבך בזכויות היוצרים.






כמו שהבטחתי: אם פספסתם את כל (או אחד) הפוסטים על שיווק באמצעות וידאו תוכלו לחזור ולקרוא אותם שוב, בסדר הבא:


אם אתם למרות הכל עדיין לא גיבשתם את האסטרטגיה השיווקית שמתאימה לעסק שלכם, אם אין לכם את הזמן לעשות את השיווק של העסק שלכם, כנסו להציץ פה על כל השרותים שלי.

56,814 צפיותתגובה 1

פוסטים קשורים

הצג הכול

קטגוריות:

bottom of page