שיתופי פעולה דיגיטליים
top of page

פוסטים אחרונים:

או: אני רוצה לקבל עדכונים על מאמרים חדשים במגזין

שלחי לי תחתונים וגופיות

הנרשמים יקבלו את המדריך המלא והמקיף לדפי נחיתה. המדריך כולל מעל 60 עמודי תוכן והמלצות!
אני מתחייבת לא לשלוח לכם ספאם או להעביר את המייל שלכם לגורם חיצוני.
ההרשמה היא לעדכונים על פוסטים חדשים המתפרסמים אחת לשבוע לכל היותר.

  • קטרינה מוניץ

שיתופי פעולה דיגיטליים

הרבה עסקים שאין להם תקציב לפרסום ממומן מגיעים בשלב כזה או אחר למצב של תסכול. אנחנו רוצים לקדם את עצמינו אבל מרגישים מאוד מוגבלים בפלטפורמות בהם אנחנו פועלים. בין אם זה ברשתות החברתיות או בין אם זה אפילו באתר הפרטי שהקמנו בעמל רב. נכון, אני חסידת SEO (קידום אורגני בגוגל) ומאוד מאמינה בזה. אבל בואו נשים את הקלפים על השולחן, זה לוקח זמן והרבה פעמים אפילו גם בקידום אורגני עושים ''טריקים'' שבהם משקיעים תקציב מסוים (גם אם הוא מינימלי) כדי להקפיץ את העסק שלנו צעד אחד נוסף קדימה.


אז אם יש לכם בלוג, אתר או אפילו סתם עמוד עסקי, איך אפשר לקדם את עצמכם עוד, להגיע לקהל לקוחות פוטנציאלי ורחב יותר אחרי שהרגשתם שמיציתם את כל מה שכרגע אתם יכולים להשיג בחינם? פשוט מאוד, צרו שיתופי פעולה דיגיטליים ברשת עם קולגות, אנשים מתחומים רלוונטיים למה שאתם עושים וכך הלאה.


שיווק באמצעות תוכן


איך עושים את זה? קודם כל פונים לאדם הרלוונטי שמעניין אתכם, גם אם אתם לא מכירים אותו. רצוי אפילו לפנות לכמה וכמה אנשים במקביל ופשוט להציע שיתוף פעולה. שיתוף פעולה יכול להיות במספר סוגים, אבל אני רוצה להתמקד בהחלפת תוכן. אתם יכולים להציע לכתוב לבלוג או לאתר של האדם איתו תרצו לשתף פעולה. אבל רגע, לעבוד בחינם? מה זה ייתן לי? אז ככה:

  1. חשיפה לקהל יעד נוסף שעוקב אחרי הבן אדם הרלוונטי אליו פניתם (נסו להגיע לאדם שכבר פעיל וצבר לעצמו קהל עוקבים כלשהו).

  2. אם יש לכם אתר כמובן תקבלו לינק מאתר חיצוני שמפנה אליכם- מה ששווה המון המון בעולם הקידום האורגני בגוגל ומהווה את אחד הפרמטרים החשובים ביותר לקידום אתרים, לינקים חיצוניים שמפנים אליכם ומבססים (בעיני גוגל) את הערך של התוכן שאתם מייצרים באתר שלכם.

  3. אם זה אתר שמוקדם טוב בגוגל והאתר שלכם עוד לא לגמרי שם, כשיחפשו אתכם יראו בעמוד הראשון את מה שאתם כתבתם באותו אתר ושם כמובן יהיה את הלינק הישיר לאתר שלכם

  4. אם אין לכם אתר זאת דריסת רגל ראשונה בגוגל, אנשים יחפשו אתכם ואומנם לא ימצאו אתר, אבל ימצאו איפה אפשר לקרוא את התוכן שלכם וכיצד אפשר ליצור עמכם קשר.

שיתוף פעולה לקידום העסק

אגב, אם התוכן שלכם באנגלית, אז שיתופי פעולה עם בלוגרים בחו''ל זה מבורך ומומלץ בחום.

ולמה שהצד השני יסכים בכלל? זה מאפשר לו לקבל ללא עלות תוכן שערכו רב לתחום שהוא עוסק בו, זה מבסס את הקשרים העסקיים שלו ומראה שבמידת הצורך הוא ידע להביא לפרויקט חדש בעלי מקצוע רלוונטיים וכמובן זה עוד תוכן מעולה שיביא לו תנועה לאתר דרך זה שתפיצו את הלינק שלו ברשתות החברתיות שלכם, באתר שלכם וכו.


בעיני השיטה הטובה לשני הצדדים היא פשוט להחליף תכנים, ככה מרוויחים פעמיים. אתם מתארחים בפוסט אורח בבלוג אחר ומארחים גם אצלכם. הרווחתם משני העולמות.


אז אם בא לכם להתחיל לשתף פעולה איתי ולכתוב פוסט אורח אצלי במגזין - כאן מחכים לכם כל הפרטים על כך.

ואם בא לכם להישאר רק לקבל עדכונים על פוסטים חדשים במגזין - נרשמים ממש כאן.

444 צפיות0 תגובות

קטגוריות:

bottom of page