פודקאסטים מומלצים
top of page

פוסטים אחרונים:

או: אני רוצה לקבל עדכונים על מאמרים חדשים במגזין

שלחי לי תחתונים וגופיות

הנרשמים יקבלו את המדריך המלא והמקיף לדפי נחיתה. המדריך כולל מעל 60 עמודי תוכן והמלצות!
אני מתחייבת לא לשלוח לכם ספאם או להעביר את המייל שלכם לגורם חיצוני.
ההרשמה היא לעדכונים על פוסטים חדשים המתפרסמים אחת לשבוע לכל היותר.

  • Admin

פודקאסטים מומלצים

אחרי שכבר המלצתי לכם על בלוגים ששווה לעקוב אחריהם, הפעם החלטתי לרכז לכם פודקאסטים מומלצים.

אני לא יודעת מה שיטת העבודה שלכם, אבל אני אוהבת לשמוע פודקאסטים כשאני עושה עבודה שהיא יותר טכנית או למעשה כל דבר שלא דורש ממני להתרכז בלכתוב (מיילים, פוסטים לבלוג וכו). אז יוצא שאני שומעת לא מעט פודקאסטים וכשאני מוצאת אחד טוב אני ננעלת עליו לכמה וכמה פרקים.


פה בחרתי להמליץ לכם על פודקאסטים שהתעדכנו בחצי שנה האחרונה, יש הרבה טובים אבל ראיתי לאחרונה שכמה מהם קצת הורידו הילוך, אז בחרתי להתמקד באלה ששחררו פרקים עדכניים לאחרונה.


כמו כן, אני אוהבת פודקאסטים ותוכניות בתחומים שונים: פאן גדולה של אמא-אבא של עינת נתן ויובל נתן ושל תוכנית הבוקר של טל ואביעד (שלצערי הכריזו על ירידת התוכנית אחרית 20 שנה והלב נשבר). גם פודקאסטים לילדים תשמעו בביתנו לא מעט (הרבה הרבה היסטוריה לילדים שהוא מומלץ מאוד), אבל פה בחרתי להמליץ לכם על פודקאסטים עסקיים, של התפתחות אישית, כלכלית ועסקית כאלה שיש להם קשר עקיף לתחום העסקי ו\או העצמאי.


הפודקאסטים שבחרתי להמליץ לכם עליהם פה יכולים בהחלט לעורר מחשבה או השראה לניהול העסק שלכם, לתוכן לעסק שלכם ולהניע אתכם לעשייה ולפעולה. עוד על מקורות השראה לעסק שלכם תוכלו לקרוא כאן.


מוזמנים גם להוסיף בתגובות המלצות לפודקאסטים נוספים שאתם מנהלים או אוהבים.


פודקאסטים מומלצים 2023

חושבים טוב פודקאסט על פסיכולוגיה מאת יהודית כץ

יהודית כץ למדה מדעי המוח (פסיכו-ביולוגיה) ועוסקת היום בתחום של פסיכולוגיה חיובית, פסיכולוגיה שהמטרה שלה היא ללמוד לחיות חיים מלאים יותר, לא על טייס אוטומטי ולשגשג יותר.

ליהודית כץ יש בלוג בנושא, ספר (מאוד מומלץ!) ופודקאסט - שעוסקים בנושא הזה בדיוק: פסיכולוגיה חיובית.

בפודקאסט שלה היא מארחת בכל פעם אדם אחר, אנשים מרתקים שעוסקים כל אחד בתחום אחר ומעניין להכיר אותם, אבל גם היכולות של יהודית כץ לראיין אותם בחן, לשאול את השאלות הנכונות, להוסיף מהידע הכללי והמקצועי שלה - כל אלה נותנים את האקסטרה מייל.

יהודית שופעת ידע ובדומה לספר שלה גם בפודקאסט תשמעו על מחקרים קשורים, חוקרים שמעניין לגגל עליהם אחר כך וציטוטים מגוונים. אני גם מאוד אוהבת שבסוף הראיון יש שורה תחתונה, כדי שאם הלכתם לאיבוד אבל כן רציתם לרשום לעצמכם משהו לחשוב עליו אחר כך - תוכלו לעשות את זה.

את השורות התחתונות אפשר גם למצוא בקבוצת הפייסבוק שלה: ''חושבים טוב - שאלות ותשובות על פסיכולוגיה חיובית''.

מומלץ בחום.



פודקאסט על יזמות מיתוג שיווק ודיגיטל

פודקאסט בהנחייה חגי גולדובסקי ויוסי פורקוש שמדבר על שיווק, יזמות וכל מה שקשור לדיגיטל ופונה לבעלי עסקים, פרילנסרים מתחומים המשיקים, מנכלים של חברות, יזמים בתחילת דרכם ועוד ועוד.

בפודקאסט מארחים בכל פרק אדם אחר ומנהלים איתו שיחה בנושא מסוים בהקשר העסקי שלו, מנהלי שיווק של מותגים גדולים וקטנים, סטארטאפים וכו. הפודקאסט מעניין כי ניתן ללמוד ממנו הרבה על מהלכי שיווק שאנחנו מכירים מהרשת או מהטלווזיה ומחברות גדולות. לדוגמא הנבחרת של buyme - מהלך שנתי שבו השתמשו במשפיעני רשת מאוד גדולים כדי לחדד את המסרים, הקהלים והמטרות של BUYME (פרק 147 למי שרוצה להרחיב). אפשר ללמוד הרבה על מאחורי הקלעים, על מהלכים שיווקיים ומיתוגיים דרך הפודקאסט.

בעיני הפודקאסט מתאים למי ששוחה במושגי השיווק והיזמות ולא צריך לעצור ולגגל את המושגים, כי אחרת זה יכול להיות מאוד מתיש. פודקאסט שיווק למתקדמים ולמי שעוסק בתחום השיווק בחברות מסחריות או פרילנסר שיש לו נגיעה עמוקה לתחום הדיגיטל.




עוד פודקאסט לסטארטפים

את הפודקאסט יזמו, מנחים ומפיקים יחדיו תומי בר-אב וגיא קצוביץ'. הפודקאסט מיועד ליזמים בתחילת דרכם (וגם באמצע הדרך) או למי שמתעניין ביזמות בכללי ובו הם מארחים דמויות מעולם הסטארטאפ והחדשנות בישראל. לדוגמא משקיעים, יזמים ואנשי מקצוע מתחומים משלימים. הפודקאסט הינו בתמיכת מערכת גיקטיים, Google for Startups וחברת Mixtiles.


מה שאני אוהבת בפודקאסט הזה זה היכולת לחדור לחשיבה של יזמים ואנשים מהתחום, להבין למה הם שמים לב, איך הם חושבים, מה הם מנתחים ובודקים במיזם שלהם. אפשר גם ללמוד מהטעויות שלהם בדרך ולהסיק את המסקנות לרעיון, הדרך או המיזם שלכם.


שימו לב: הפודקאסט משתמש בהרבה מושגים מקצועיים מתחומי המוצר, השיווק, היזמות ועוד. אם אתם חושבים על לפתח מיזם או לעשות הסבת מקצוע לתחום, זו דרך מצויינת להתחיל משם, אבל הצטיידו בדף ועט לרשום ולהרחיב בהמשך על המושגים שנזרקים שם לאוויר על ימין ושמאל.



פודקאסט פופרוקן עם ליאור פרנקל

פודקאסט מוכר ומאוד מצליח שמארח מרואיינים מתחומים שונים שמספרים על החיים שלהם, על הקריירות והמיזמים שלהם בארץ ובעולם במטרה לתת למאזינים השראה, רעיונות ותובנות מהמקצועות ותחומי העיסוק שלהם. הם מספרים על הצלחות, על תהיות וגם על הצד הפחות נוצץ בדרך שלהם, על כשלונות - על מנת ללמוד מהטעויות, הפאדיחות וכל מה שהם למדו בדרך למה שהגיעו היום.


הפודקאסט מיועד כמעט לכולם: עצמאים ושכירים, מי שרוצה להתפתח בקריירה שלו או לעשות שינוי בקריירה, למי שרוצה לבנות פרויקט או מיזם מהצד או כחלק מהקריירה או העיסוק המרכזי שלו.

הפודקאסט מונחה ומנוהל על ידי ליאור פרנקל, מייסד קהילת ''אנשי העולם החדש'', שותף וסמנכל בבית הספר JOLT.


פודקאסט מרתק, עם אין סוף פרקים (213 פרקים נכון לרגע כתיבת שורות אלה) באורך של כשעה וקצת. מרואיינים מרתקים שאולי תכירו את חלקם וגם את אלה שלא תכירו - תרצו להכיר אחרי ההאזנה. פודקאסט שיתן לכם המון רעיונות והשראה לקריירה המקצועית שלכם. ליאור מנחה את הפודקאסט בצורה מעולה, שואל את השאלות הנכונות, כדי לעזור לכם להבין את עולם המושגים של כל מרואיין ולא להישאר עם שאלות באוויר.




אבטיח כיס פודקאסט

פודקאסט בנושא ניהול ושיטות עבודה, מתקשר יותר לתחום העבודה ועולם השכירים: הנעת עובדים, הקשר בין מנהלים בארגון לצוותים שלהם וצוותים אחרים בארגון, איך לשמר עובדים, איך לגייס עובדים ועוד.

מאוד מתאים לעצמאים שמחזיקים עובדים, או למי שמנהל כשכיר, אבל אני חושבת שגם עצמאים שעובדים סולו יוכלו ללמוד הרבה מהפודקאסט (בחרו פרקים לפי הנושאים שלהם, לדוגמא פרק על פרודוקטיביות, תסמונת המתחזה ועוד).

זה פודקאסט שפחות מארח אנשים מבחוץ אלא עוסק יותר בשיחות בין המנחים: נורית בן משה ודקל אסף וכל אחד מהם מביא את נקודת מבטו לשיח.




שלומי חסטר טוען שמה שהופך אנשים מסויימים למאושרים, בריאים ומצליחים יותר מאחרים הוא המיינדסט שלהם: האמונות, דפוסי חשיבה, הרגש וההתנהגות שלהם. לכן הוא הקים את הפודקאסט כדי לבדוק לעומק את התשובות לשאלות ונושאים כמו: אושר, בריאות, הגשמה עצמית, כסף ועוד.

בפודקאסט הוא מראיין בכל פעם אדם אחר מתחומי עיסוק שונים כדי ללמוד מהמקצוע או תחום העיסוק שלו על אחד מהנושאים הנ''ל. תוכלו למצוא בפודקאסט פרקים העוסקים בקשב, איך לתכנן תהליך למידה ולהצליח בלימודים, אינטליגנציה רגשית ועוד.

פודקאסט שמתאים לכל אדם באשר הוא, שרוצה לשמוע אנשי מקצועי או דמויות מעוררות השראה וללמוד מהם דבר אחד או שניים כדי לשפר ולשדרג את המיינדסט של עצמו.



חמש דקות של התפתחות

מיני פודקאסט של מיכאל מלמדוב שהמטרה שלו היא לפתוח את התודעה, לעורר מחשבה אחת לגבי נושא אחד בכל פרק שיכול לעזור לכם ברמה האישית, העסקית, המקצועית ועוד. בכל פרק (קצר, כרבע שעה) מיכאל לוקח נושא אחר ומפרק אותו: תובנות חיים קטנות, טכניקה לשיפור ויעול זמן, שיפור של תקשורת עם הסביבה שלנו ועוד.


תוכלו למצוא פרקים על הפחתת חיכוך, התנהלות פיננסית אישית, לאכזב אנשים, נטוורקינג ועוד.

פודקאסט קצר שקל לבלוע בין אם זה בנהיגה או תוך כדי עבודה ושישאיר לכם הרבה נקודות למחשבה שטוב שמישהו העלה אותם.



אריק זאבי פודקאסט

מי שלא מכיר: אריק זאבי הוא מדליסט אולימפי מעולם הג'ודו, היה גם סגן אלוף העולם ו4 פעמים אלוף אירופה ואלוף ישראל בג'ודו. כיום הוא מעביר הרצאות בנושאים של הצבת יעדים, התמודדות עם לחץ ומשברים, פריצת גבולות ועוד. נקודת המבט של ספורטאי על החיים כנראה תישאר לנצח אותה נקודת המבט גם לאחר הפרישה מעולם הספורט ולא סתם הוא עוסק רבות בתחום. גם למי שלא עסק בספורט (אישי או תחרותי) יום בחייו בהחלט יש מה לשמוע וללמוד מאריק זאבי. בפודקאסט הוא מביא אנשים מוכרים מאוד, מתחומים שונים, לשמוע את סיפור החיים שלהם והסיפור של איך הם הגיעו למקום בו הם נמצאים כיום, אבל גם השאלות שלו עוסקות הרבה בהתמודדות עם כשלונות, התפתחות, יעדים, שבירת תקרות זכוכית וכמובן דוגמאות גם מעולמו של זאבי. מסקרן ומעשיר ומומלץ מאוד.




בטן מלאה עם קובי בולולו

פודקאסט על עסקים, החיים, סטנדאפ ואוכל. ומי לא אוהב הומור ואוכל? קובי בלולו הוא סטנדאפיסט ושף ובכל שבוע הוא מארח אדם אחר, לרוב מישהו מעולם הסטנדאפ, אבל לא רק. הוא מבשל להם ארוחה שהם בחרו והם מדברים על ותוך כדי האוכל על המון המון נושאים. כל אורח מספר על החיים שלו והיות ורובם עצמאים גם כן מעניין לשמוע אותם מדברים, כי גם להם יש הצלחות וכשלונות, גם הם מתעסקים בקידום העסק שלהם וברשתות חברתיות. בלולו מנהל שיחה פתוחה עם המרואיינים בגובה העיניים, מחלק קשב יפה בין בישול תוך כדי למה שהמרואיין מספר וחולק גם את נקודת מבטו והסיפור שלו תוך כדי.

בנוסף לכל פרק יש לינק למתכון שהוא מכין במהלך הפרק.

שתי אזהרות טריגר: קודם כל זה פותח תיאבון, אז לא לבוא רעבים. אפשר להאזין תוך כדי בישול. ואזהרה שנייה היא לאנשים שיש להם רגישות לקולות, במהלך הפרק הם גם אוכלים! והשיחה מתבצעת תוך כדי, ומה לעשות יש מרואיינים שאוכלים רועש, אז מי שזה עלול להפריע לו, קחו את זה בחשבון.

מעבר לזה מומלץ מאוד!



עד כאן להפעם, אם בא לכם לקבל ממני עוד המלצות, השראה וטיפים עסקיים תוכלו להירשם לקבלת עדכונים ממש כאן.


924 צפיות3 תגובות

פוסטים קשורים

הצג הכול

קטגוריות:

bottom of page