כלים דיגיטליים לשדרוג העסק
top of page

פוסטים אחרונים:

או: אני רוצה לקבל עדכונים על מאמרים חדשים במגזין

שלחי לי תחתונים וגופיות

הנרשמים יקבלו את המדריך המלא והמקיף לדפי נחיתה. המדריך כולל מעל 60 עמודי תוכן והמלצות!
אני מתחייבת לא לשלוח לכם ספאם או להעביר את המייל שלכם לגורם חיצוני.
ההרשמה היא לעדכונים על פוסטים חדשים המתפרסמים אחת לשבוע לכל היותר.

  • Admin

כלים דיגיטליים לשדרוג העסק

יש הרבה כלים בהקשר של שיווק, בנייה וקידום אתרים שכתבתי עליהם פה בבלוג בעבר, הפעם החלטתי לכתוב לכם במסודר על כלים דיגיטליים אחרים שיכולים לעזור להם לנהל את העסק שלכם בצורה קצת יותר קלה ומסודרת, כל כלי נותן מענה לצורך אחר ואני מודה שעם חלקם אני משתמשת גם לצרכים לא עסקיים בגלל שהם כל כך יעילים.


שימו לב שלמרבית הכלים יש גרסה מוגבלת ללא עלות ויש גרסה מורחבת בתשלום, אני ממליצה להתחיל תמיד בגרסה החינמית ולהתקדם משם בהתאם לצרכים שלכם.


ולפני שנתחיל: אם מצאתם כלי כלשהו שימושי לכם או כזה שיכול להיות שימושי לאדם אחר - שתפו את הלינק לפוסט הזה, כדי שהוא יגיע לכל מי שהוא יכול לעזור לו.

כלים דיגיטליים לשדרוג תהליכי עבודה

מכירים את זה שאתם צריכים להסביר למישהו איך עושים תהליך או פעולה מסויימת? זה או לשבת אחד על אחד, או לצלם לו סרטון וידאו שלם (שמצריך לרוב עריכה או מספר ניסיונות צילום כי תמיד נכנס משהו לא רלוונטי למסך שלכם) או לעשות כמה וכמה צילומי מסך. זה תמיד לוקח זמן כדי להסביר למישהו איך עושים כמה פעולות פשוטות. בשביל זה נכנס הכלי של טנגו לתמונה. מדובר בכלי המאפשר לכם להתקין תוסף לכרום שלכם (ללא עלות) ולצלם בלחיצת כפתור את כל מה שאתם עושים, לאחר לחיצה על שמירה תקבלו צילומי מסך של כל קליק שעשיתם, תוכלו להוסיף הערות לכל צילום מסך, להגדיל, להקטין או להדגיש דברים בצילומי מסך וכמובן למחוק צילומי מסך לא רלוונטיים.

כל זה נשמר לכם במערכת ואתם פשוט יכולים לייצא את מה שעשיתם לPDF או לשלוח לינק לפתיחת התיעוד במערכת של טנגו לכל אחד (גם אם הם לא רשומים במערכת). היתרון הגדול הוא שכל ההסברים האלה נשמרים במערכת, אתם יכולים לסדר אותם בתיקיות ולשלוח משהו שעשיתם פעם אחת לכמה אנשים, עכשיו או אחר כך.


רוצים להשתמש בכלי בתוכנות מסוימות במחשב שלכם (ולא בדפדפן)? - על זה כבר תצטרכו לשלם לתוכנית הפרו. (להנחה של 25% על חבילת הפרו - תוכלו למצוא פה)

כלי מעולה ומומלץ לכל מי שצריך אי פעם להסביר משהו ממש קטן למישהו.



כלי דיגיטלי לניהול משימות יומיות ופרויקטים רוחביים (כאלה שצריך לפצל לתתי משימות למשל). ממש נוח לניהול כל המשימות שלכם, הגדרה של כל המשימות לפי תחומים שונים (מה שייך לעבודה, מה שייך לרצון שלכם לשמור על כושר, משפחה וכו) , תכנון פרויקטים גדולים על ידי פיצול לתתי משימות, הצבת יעדים ותזכורות. ניתן לשתף את הפרויקטים שלכם גם עם אדם אחר - דבר שיאפשר לכם להציב מטרות יחד, להגיב על המשימות ולהיות מסונכרנים על הפרויקט יחד.


מה שאני אוהבת בכלי הזה, זה קודם כל היכולת לארגן את כל המשימות ויזואלית (ברשימה או בעמודות זה לצד זו) וגם את זה שניתן לגשת אליו הן דרך האפליקציה בטלפון והן דרך המחשב ובכך למעשה לנהל את המשימות בקלות בלי לשכוח שום דבר.

מאז שאני משתמשת באפליקציה שום דבר לא נשכח, כל דבר קטן נרשם ישר ברשימה ובמקרה ולא בוצע באותו היום מועבר ליום אחר.


כלי שהמטרה שלו בגדול היא למדוד זמן- ניתן לגשת אליו מהמחשב או באמצעות התקנת אפליקציה בטלפון. הכל נעשה בלחיצת כפתור אחת ומקל מאוד על מעקב של לוחות זמנים בפרויקטים.

מאפשר לעשות חלוקה נוחה בהתאם לסוג הפרויקט ולהגדיר מה נעשה בכל פרויקט בזמן הנתון שנמדד, כמו כן אפשר להפיק דוחות סיכום לפי פרויקטים או תקופת זמן מוגדרת. מי שעובד על פרויקטים עם אנשים נוספים יוכל למדוד את סך זמן העבודה ביחד פר צוות או פרויקט.


מתאים מאוד גם לעצמאים שעובדים בשיטה של בנק שעות, אבל גם כדי ללמוד ולנטר את הזמן שלוקח לכם לבצע פרויקט מסויים על מנת לדעת האם התמחור שלכם נמוך, מדוייק או גבוהה מידי ולעשות התאמות בהתאם (במידת הצורך כמובן).





מכירים את זה שאתם צריכים לתאם מול מישהו פגישה? ואז אתם מתחילים את הפינגפונג הבלתי אפשרי הזה של: אני יכול ביום ג', אני יכול ביום ב' אבל רק בין השעות ככה וככה? ועד שהבן אדם עונה לכם במייל, כבר נכנס לכם משהו בלוז בדיוק בחלון שהתאים לו.

אז הקלנדלי למעשה פותר לכם את הכאב ראש הזה, הוא מסתנכרן ליומן שלכם ואתם יכולים להגדיר בו את שעות הפעילות הקבועות שלכם ולשלוח את הלינק לפגישה הרלוונטית - רבע שעה, חצי שעה או שעה כדי שהצד השני יבחר את המועד שמתאים לו ולכם. (בגרסה החינמית רק אחת מהאופציות זמינה והגירסא בתשלום את שלושת האופציות במקביל).

למערכת יש גם אפליקציה שנותנת לכם גישה לפגישות שנקבעו וללינקים שלכם כדי שתוכלו לשלוח בכל רגע נתון לכל מי שצריך. בנוסף ישנו גם תוסף לכרום המסייע לקשר במהירות במהלך העבודה על המחשב ללינק לקביעת פגישה ביומן שלכם.


לגרסת הפרו של דודל יש יכולות דומות לקלנדלי - סנכרון הכלי ליומן שלכם, היכולת לתת אפשרויות זמינות שלכם לביצוע פגישה מול אדם אחר וכו. אבל אני רוצה לכתוב פה דווקא על היכולת של הכלי שזמינה דווקא גם בגרסא החינמית - ליצור מעין סקר ל- ''מתי נפגשים''. מכירים את זה שאתם צריכים לתאם פגישה בין כמה אנשים? או אפילו לקבוע לקפה עם כמה חברים שלא ראיתם הרבה זמן וזה פשוט בלתי אפשרי בגלל הלוזים של כולם? דודל יעזור לכם למצוא את הזמן המתאים ביותר לכולם.


איך זה עובד? אתם מכניסים כמה אופציות אפשריות מבחינתכם ליומן ושולחים לינק למי שברצונכם להזמין - הם מסמנים מתי הם יכולים (או מתי הם לא יכולים בהתאם למה שתגדירו) ולבסוף תקבלו סיכום ותראו מה האופצייה העדיפה ביותר לכולם, לסגור אותה ולשלוח זימון לכל המשתמשים.

הפגישות מוצגות בצורה ויזואלית נוחה, מאפשר לאחרים לראות כמה אנשים סימנו אופצייה מסויימת וכו.

אופצייה נוספת שקיימת - לאפשר לאחרים להירשם למועד אליו טרם נרשמו אנשים אחרים - נוח לדוגמא לקביעת פגישות אישיות שצריכות להתקיים עם הרבה אנשים בזמן מוקצב וכו.


תבניות לשימוש בקאנבה

אומנם כל חומרי העיצוב שאני עובדת איתם מעוצבים בתוכנות אדובי (אינדיזיין, אילוסטרייטור ופוטושופ), אבל הרבה מהלקוחות שלי משתמשים בקאנבה כדי לא להוציא כל דבר שהם צריכים למעצב גרפי. עם מעט זיקה לתחום ורצון לחקור את הכלי והיכולות שלו תוכלו לעשות בכוחות עצמכם חומרים גרפיים מרהיבים לעסק שלכם. בקאנבה אפשר ליצור גרפיקות לרשתות חברתיות, פוסטים, מסמכים ועוד המון סוגי תוכן, היתרון בשימשוש בקאנבה זה התבניות שמוכנות לעריכה ושינוי שיעזרו לכל מי שאין לו שום קשר לעיצוב גרפי וצריך איזה בסיס להתחיל איתו.

אמרתם אוטומציה? אמרתם זאפייר, זפיאר מתמששקים לאלפי תוכנות ומערכות שונות ולמעשה מאפשרים לכם ליצור תהליכים אוטומטיים שמשלבים כמה כלים יחד. לדוגמא: פרסמתם פוסט בבלוג והייתם רוצים לפרסם אותו ברשתות חברתיות בלחיצה אחת? תוכלו להשתמש בזפאייר. יצרתם סקר בטייפורם ואתם רוצים לייצא את המידע על המשתמשים לגוגל דרייב ובעוד שבוע לשלוח להם מייל אישי בנושא הסקר שהם מילאו? תוכלו לעשות את זה עם זאפייר!

בקיצור, הרבה מהפעולות היום יומיות שאתם עושים בשגרה בעסק תוכלו כנראה לייעל בצורת אוטומציה בזאפייר.

יש להם גרסה חינמית מוגבלת, הכוללת 5 זאפס שכוללים צעד אחד באוטומציה. וחבילות שונות בתשלום בהתאם לצרכים שלכם.




הדרך הפשוטה לשלוח קבצים גדולים בלי לתפוס מקום בדרייב (דרך המייל). יש מנוי שבו אפשר להעביר עד 2 גיגה בפעם אחת ללא עלות או מנוי בתשלום שמאפשר להעביר עד 200 גיגה.

המנוי החינמי מתאים למי שצריך להעביר קבצים כבדים פעם ב.. והמנוי בתשלום מאוד מתאים למעצבים, עורכי וידאו וכו.


כלי לאחסון, ניהול, שידור, עריכת וידאו ועוד. מאוד מתאים לכל מי שרוצה לאחסן סרטונים ולא ביוטיוב (למשל להטמיע בצורה מוגבלת באתר שלכם, כך שלא יתאפשר לצפות בוידאו שלא דרך האתר), לשדר לייב סטרימינג, לצלם מסך ועוד. כלי עוצמתי שממש כדאי להכיר ולהשתמש לכל מי שמפרסם קורסים, מצלם ושולח סרטוני וידאו ועוד.





כלי שהמטרה שלו זה לשמור ולקטלג בקלות מידע מהרשת. מכירים את זה שאתם קוראים פוסט ממש חשוב באיזה בלוג (כמו זה למשל!) או נתקלתם בכתבה מעניינת אבל אין לכם זמן להתעמק בה כרגע?

אז הפוקט נועד במיוחד בשביל זה - הוא מאפשר לשמור את התוכן בקלות ולסווג אותו לקטגוריה רלוונטית ואחר כך לגשת לכל קטגוריה בהתאם לצורך או לגשת לתוכן לפי סדר כרונולוגי.

בנוסף, בפוקט גם ידעו להציע לכם תכנים רלוונטיים שאולי יכולים לעניין אתכם בהתאם לתוכן שאתם נוהגים לשמור.

לפוקט יש אפליקצייה לטלפון, תוסף לכרום וכמובן ניתן לגשת אליו אונליין דרך כל דפדפן. מומלץ בחום.


כלי שיאפשר לכם לכם ליצור שאלונים, סקרים, בחן את עצמך, בדרך אחרת וייחודית - מבחינת מבנה, עיצוב וכו. הכלי נותן לכם הרבה סוגי תבניות שאפשר להשתמש בהם כדי ליצור את השאלונים שלכם, היתרון הנוסף של הטייפורם מעבר לקלות העיצוב זה היכולת להסתנכרן לכלי עבודה מגוונים נוספים: זאפייר, גוגל אנליטיקס, גוגל שיטס ועוד מעל 120 כלים.


כלי שיעזור לכם לשדר לייב במקביל לכמה פלטפורמות: לינקדאין, טוויטר, יוטיוב, פייסבוק ועוד. הכל מתרחש מפלטפורמה אחת, שלא דורשת התקנות חיצוניות, הכל קורה בתוך האתר של סטרימיארד, כולל היכולת לערוך את שמות הדוברים, לעצב ויזואלית את נראות המסך, מיתוג הוידיאו עם הצבעים והלוגו שלכם. בנוסף בסיום השידור תוכלו להוריד את ההקלטה, כולל לפצל וידאו שהיו בו 2 משתתפים לוידאו של כל משתתף בנפרד.




אני לא יודעת איך זה אצלכם אבל אני מצלמת מסך המון, בתמונה, כדי להדגים איפה נמצא משהו במערכת, איך עושים משהו באתר, כדי להסביר בקלות דברים טכניים ללקוחות ולקולגות ואפילו בשביל הבלוג.

אז רק צילום מסך לא מספיק לי, אני צריכה בקלות לסמן חיצים, לחתוך את החלק הרלוונטי בצילום מסך, לסמן עיגולים וכו על גבי התמונה, וכדי לעשות את זה מהר ובקלות אני משתמשת בתוסף הזה, שעוזר לי לצלם רק את החלק הרלוונטי במסך ולהוסיף עליו סימונים. מומלץ בחום.


וזה כבר למי שצריך לקחת את ההדרכות שלו צעד אחד קדימה ולעבור לוידאו, מדובר בכלי שמאפשר לכם לצלם בוידאו לא רק את המסך שלכם אלא כך שיראו גם אתכם ולשלוח את זה בקלות ובמהירות לצד השני.

נוח להדגמות קצרות, להדרכות ארוכות יותר, לשליחה לאדם אחד או יותר ואף לפרסום ברשתות השונות.


כלי לניהול רשימות ומשימות משותפות עם קבוצה של אנשים (לדוגמא צוות שעובד במקביל על אותו פרויקט). ניתן בקלות להקציב משימות לאנשים שונים ולראות את קצב ההתקדמות של הפרויקט. הכלי מסתנכרן מעולה בין מכשירים שונים וגם יש לו אינטגרציות לתוכנות חיצוניות כמו דרופבוקס, דרייב, סלאק וכו.

יש להם גרסה מוגבלת בחינם ושתי חבילות בתשלום: ביזנס ולארגון גדול.


כלי לניהול פרויקטים אונליין

מכירים את זה שאתם צריכים להקטין תמונה מסויימת אבל בלי להתעסק יותר מידי עם תוכנות עריכה? הקטנת תמונות שימושית לרשתות חברתיות, לאתרים ולעוד מקומות שבהם פשוט אין צורך בתמונות ששוקלות 34 גיגה. בכלי הזה אתם מעלים את התמונה, בוחרים את המידות הרצויות (אם ידוע לכם) - באחוזים או בפיקסלים, רקע, איכות התמונה הרצויה (כלומר כמה תסכימו להתפשר על הירידה באיכות עקב ההקטנה) ופורמט סופי (JPG, PNG, GIF) ומקטינים בלחיצת כפתור.


כלי סופר סופר פשוט, חינמי שכל מטרתו היא לעשות מפות ויזואליות שמדגימות סוג מסויים של היררכיות לדוגמא: תכנון פריסה של אתר (איזה עמוד נמצא תחת איזה עמוד), מפות חשיבה, תהליכי עבודה בפרוייקט וכו. אפשר לכל תיבה לבחור צבע שונה, לכתוב תיאור ולהוסיף לינקים וכו. סופר פשוט ונוח - כי אין סיבה לסבך כשאין בכך צורך.


כלי לאיסוף מידע ומעקב אחרי ידע על פי נושאים שמעניינים אתכם, ניתן לגשת לכלי דרך הדפדפן או דרך האפליקציה. הכל מאוד פשוט: אתם בוחרים את הנושאים שמעניין אתכם לעקוב אחריהם ומקבלים את כל המאמרים הרלוונטיים, העדכניים ביותר לפי הנושאים שבחרתם. כלי משוגע להעשרת הידע שלכם ולהכיר עוד בלוגים ואתרים ששווה לעקוב אחריהם בתחום העיסוק שלכם.





כלי עבודה לכל מי שאוהב נתונים, טבלאות וסדר. המטרה שלו היא ליצור מסכים בהתאמה אישית כך שגם אדם יחיד יוכל לעבוד איתם וגם צוותית. הכל מבוסס על טבלאות עם אופציות מתקדמות כמו שינוי והזזת נתונים בקלות (ע''י גרירה), שיבוץ תמונות ומידע נוסף, אוטמציות עם כלים חיצוניים ועוד ועוד.

מתאים לכמעט כל תהליך שאפשר לחשוב עליו ובתנאי שטבלאות עושות לכם את זה.


תוסף לגימייל שמאפשר לנהל כל פרויקט וכל מה שאתם צריכים דרך המייל שלכם.

החל מלראות מי קיבל, פתח וראה את המייל שלכם (וכמה פעמים), לעבוד על מייל ביחד עם עוד אנשים (ולראות מי עשה מה), לייצא ולייבא בקלות קבצים ועוד ועוד.

אז אם אתם רוצים לייעל את העבודה עם המייל שלכם - זה הכלי עבורכם.



כלי גוגל לעסקים

הכלים של גוגל

אני מניחה שלפחות חלק מהכלים של גוגל אתם מכירים, אבל למקרה ופספסתם אחד מהם או לא הבנתם לעומק מה התועלת שהוא יכול להביא לנו, אז הנה הכלים שאני עובדת איתם:


אני מניחה שרבים מכם מכירים את הגימייל של גוגל, אבל הנה כמה דברים שאני אוהבת לעשות איתו:

  • לתזמן מיילים - לא פעם יוצא לי לעבור על מיילים מחוץ לשעות העבודה או שאני נזכרת שצריך לשלוח מייל למישהו בנושא מסוים, תזמון המייל מאפשר לי לכתוב את המייל כשזה נכון עבורי ולתזמן לשעות הפעילות לאדם הרלוונטי.

  • להגדיר על מיילים מסויימים ככאלה לטיפול בהמשך - מאפשר לי לא להשאיר מלא מיילים שלא נקראו כדי שלא אשכח לטפל בהם, אלא להעביר אותם לטיפול עתידי וכך לוודא שהוא יוקפץ עבורי בזמן הרלוונטי. מונע עומס בתיבה ומרגיע.

  • ניתן לסנכרן את הגימייל לתוכנות חיצוניות כמו האאוטלוק שלכם אם אתם מעדיפים להשתמש בה, אפל מייל וכו

  • בחיבור לGoogle Workspace (לשעבר G-Suite), ניתן לקבל עוד נפח אחסון לתיבת המייל וחיבור כתובת המייל שלכם לדומיין עסקי.


אני אדם שאוהב יומן מנייר, אבל בחיים היום זה כבר מפסיק להיות פרקטי ולכן ברגע שעברתי לנהל את היומן שלי בקאלנדר של גוגל הכל רשום ולא נשכח. הנה כמה כמה דברים שאני אוהבת לעשות איתו:

  • לסנכרן יומנים של קולגות שעובדים איתם צמוד (אפשר גם לסנכרן יומן של בן משפחה אחר)

  • את זה שהוא מסונכרן למייל שלי ומוסיף בצורה מסודרת אירועים

  • להכניס תזכורות ומשימות לביצוע שהם לא אירועים

  • להגדיר משימות ופגישות על ידי צבעוניות שונה כדי לדעת מה שייך למה

  • לצרף קבצים לאירועים, כדי לא לחפש אותם מראש לפני פגישה (או אפילו כרטיסים שנרכשו אונליין להופעה)

  • להגדיר את נראות האירוע - פרטי או ציבורי שגם אחרים יוכלו לראות ביומן שלי.


הדרייב שלי הוא כלי עבודה לכל דבר כבר שנים, בעוד שאצל מרבית האנשים שאני מכירה מדובר בכלי לשיתוף קבצים ויש בו בלאגן טוטאלי, אצלי הדרייב הוא תיקיית עבודה שמסונכרנת עם כל הקבצים שלי בין הטלפון וכל המחשבים בבית, הוא מסודר עם תיקיות לפי פרויקטים ונושאים וכל הקבצים שלי למעשה מנוהלים בענן.


ניתן לסנכרן את הדרייב למחשב ולמעשה לשמור אוטומטית את כל הקבצים שלכם על גבי הענן בקלות, לשתף קבצים (תיקיות שלמות או מסמכים) עם קולגות או לקוחות. כך הוא לא תופס מקום על גבי המחשב ולמעשה מגובה כל הזמן.


המקבילה של גוגל לפאוור-פואינט (PPT) של windows.

היתרון המשמעותי שלה זה היכולת לעבוד על מצגות במקביל בזמן אמת - לראות מי הוסיף איזה תוכן, לכתוב עליו הערות, לראות מי הוסיף איזה תמונה. היתרון המשמעותי שלה זה הנוחות לגשת ולפתוח את המצגת בכל מקום ולא חייבים לסחוב איתנו את המצגת מגובה על דיסקאונקי או לקוות שבמחשב בו נציג תהיה גרסת PPT זהה - הכל מעודכן ומסונכרן לחשבון שלכם.

מה שעוד נחמד זה היכולת להמיר קובץ PowerPoint לקובץ סליידס בשניות (אם למשל עבדתם על מצגת ראשונית בPPT ועכשיו אתם מוכנים להעביר אותה לשינויים של הצוות, או לכתוב הערות במקביל בקלות).

היתרון הוא שהכל קורה בדפדפן (אפשר להוריד אפליקציה ייעודית למחשב, אבל באמת שאין בכך צורך).

כמובן שגם פה, כמו בPPT - אפשר להוסיף הערות, לשנות ולשחק עם העיצוב איך וכמה שבא לכם.





המקבילה של גוגל לוורד, אבל גם כאן בדומה לסליידס - היתרון הגדול הוא שהכל מגובה ונשמר אוטומטית בענן, היכולת לעבוד במקביל על אותו קובץ (ולראות מי כותב ברגע זה מה). אפשר ליצור תוכן עם טבלאות, תרשימים, תמונות וכו ולשתף לכל מי שתרצו - כך שהם יוכלו לראות בכל רגע נתון את הקובץ המעודכן ביותר.


בנוסף ניתן להגדיר אפשרויות שיתוף - איזה קובץ אתם שולחים לצפייה בלבד, איזה לתגובה ואיזה לעריכה. זה מאפשר לכם לשלוט בצורה הטובה ביותר על המידע שאתם מעבירים הלאה. כולל את היכולת לשחזר תוכן שנמחק או ששונה.


גם כאן - אפשר להמיר את קובץ WORD לדוקס בקלות (ולהפך), לשמור בסוף את הקובץ כPDF ועוד.


המקבילה של גוגל לאקסל, טבלאות שעוזרות לכם לארגן מידע, לחשב נתונים, לסנן, לעשות נוסחאות ועוד. ממש כמו אקסל מקוון.

גם כאן ניתן לעבוד על אותו הקובץ במקביל עם עוד אנשים, לשחזר אחורה במקרה הצורך, להמיר מקובץ אקסל (על כל גרסאותיו) לקובץ שיטס בקלות.


מה שנחמד הוא שאפשר לקבל הצגה ויזואלית של נתונים בצורה ממש קלה בלחיצת כפתור (על ידי סימון עמודות או שורות ולחיצה על האפשרות explore), בלי לייצר קודם את הגרף.


בנוסף יש המון תוספים שניתן לחבר ולשכלל כך את השיטס שלכם - לקבץ מידע ממספר טבלאות בקבצים שונים לטבלה אחת, לעשות איחוד מידע בין קובץ למייל (merge) ועוד ועוד.


היכולת ליצור טפסים ושאלונים בצורה קלה ונוחה - מתאים לכל עסק וכל אדם: סטודנטים, עצמאים, יזמים, שכירים ועוד. בונים טופס עם איזה סוג של שאלה שרוצים (פתוחה, סגורה, אמריקאית, דירוג על גבי סקאלה או אפילו העלאת קובץ בתוך הטופס) ואז אפשר לראות את הנתונים בצורה מסודרת במספר סגנונות:

הצגה של תשובה בודדת, גרף שמציג את כל ההתפלגות של התשובות לפי שאלה או ריכוז התשובות לטבלת שיטס שתאפשר לכם להפיק עוד מידע ונתונים מהשאלון שיצרתם.


אפשרויות שיתוף - אפשר לשלוח לאנשים את השאלון הסגור למלא, או לשתף עם קולגות את האופציה לערוך ולראות את התשובות לשאלון (את הקובץ עבודה שלכם) - השינויים בשאלון משתנים ומתעדכנים בזמן אמת וזה קריטי אם הפצתם קישור לשאלון למסה של אנשים ולאחר מכן מצאתם טעות בניסוח או בשאלה.


סופר נוח לעבודה, הסקת מסקנות וכמובן נשמר ומגובה בענן. גם כאן יש מגוון תוספים שתוכלו להוסיף כדי לשדרג ולשפר את הטפסים והיכולות שלכם.


כמעט כל התמונות שלי בטלפון מגובות לגוגל פוטוס, דבר שמאפשר לי לנהל ולשמור בצורה קלה תיקיות של תמונות וסרטונים עם המשפחה שלי, חברים, צרכים עסקיים וכו. ניתן בהחלט גם לנהל תיקיות משותפות עם הלקוחות שלכם - במידה והם צריכים להעביר לכם תמונות או סרטונים מהיום יום (מתאים מאוד למנהלי סושיאל למשל) - הם יוכלו להעלות את התמונות לתיקייה המשותפת שלכם במקום להפציץ אתכם בווטסאפ. היתרון הגדול זה גיבוי של המידע בענן, היכולת לגשת לתמונות (להעלות או לצפות) בכל דרך, לעשות חיפוש לפי תיאור ולתייג תמונות בקלות לפי האדם המצולם, המיקום או המועד.

שימו לב שגוגל פוטוס גובים תשלום על גיבוי מגודל מסויים ולכן כדאי לבדוק זאת לפני שאתם מתחילים להשתמש בה.


מערכת לניהול רשימות של גוגל, ניתן לגשת לרשימה מכל מקום בו מחובר חשבון הגוגל שלכם - אפליקציה ייעודית בטלפון או דרך המחשב. נוח לי לכל דבר שצריך לרשום, לשמור, לא לשכוח ועוד. החל מרעיונות לפוסטים בבלוג (על איך אני מנהלת את זה כתבתי לכם כבר כאן) ועד רשימת קניות לבית.


מקווה שהפוסט הזה עזר לכם להכיר כלים חדשים שיעזרו לכם להתייעל בעבודה או בחיי היום יום שלכם.

מכירים כלי יעיל נוסף שלא מופיע פה בפוסט? מוזמנים לכתוב לי ואוסיף אותו לפוסט.

מוזמנים להירשם לקבלת עדכונים על פוסטים חדשים במגזין (יחד עם עוד מלא מלא טיפים שווים) - כאן.


701 צפיות0 תגובות

פוסטים קשורים

הצג הכול

קטגוריות:

bottom of page