לפני שמתחילים במיתוג מול איש מקצוע
top of page

פוסטים אחרונים:

או: אני רוצה לקבל עדכונים על מאמרים חדשים במגזין

שלחי לי תחתונים וגופיות

הנרשמים יקבלו את המדריך המלא והמקיף לדפי נחיתה. המדריך כולל מעל 60 עמודי תוכן והמלצות!
אני מתחייבת לא לשלוח לכם ספאם או להעביר את המייל שלכם לגורם חיצוני.
ההרשמה היא לעדכונים על פוסטים חדשים המתפרסמים אחת לשבוע לכל היותר.

  • קטרינה מוניץ

לפני שמתחילים במיתוג מול איש מקצוע


בפוסטים הקודמים ניסיתי לפרט קצת על מה התהליך הנכון שעוברים בדרך לבניית מותג. אבל לפני שנגשים לתהליך של מיתוג יש מספר נושאים שיש לתת עליהם את הדעת.


הנה חלק מזה על קצה המזלג:

ראשית צריך להבין ולנסח בבירור (עשו זאת בקול רם או בכתב, זה יותר מחייב)- ''מי אני? מה אני מוכר? מוצר\שירות? ומה הערך המוסף של המוצר או השירות שלי''. לדוגמא קונדיטורית שמעבירה סדנאות לאפיית עוגות, מעניקה ידע, בילוי מהנה, את המוצר שנוצר בתום הסדנא, חווית שירות וכו.

אחרי שניסחנו זאת, נחשוב על מי הוא קהל היעד שלי- נסו לדמיין את הלקוח האולטימטיבי שלכם, מי הוא? מה הוא עושה? נסו למקד את קהל היעד באופן הכי מדויק. נשים וגברים בגילאי 20-50 זה לא מדויק, נשים עצמאיות בגיל 25-35 העוסקות בחינוך זה מדויק.

עכשיו שאלו את עצמכם- מה המסר שאתם רוצים להעביר לקהל היעד? איך אתם רוצים שיתפסו את העסק שלכם? מה הערכים שמובילים האת העסק שלכם? כתבו לעצמכם ''אני רוצה שידעו על העסק שלי…………….'' ופרטו כמה שניתן. ערכים אלה יתורגמו לשפה עיצובית למותג שלכם.


תחקרו על המתחרים שלכם- איך המותגים שלהם נראים? מה היתרונות שלהם עלי? מה היתרונות שלי? נסו להבין איך הלקוחות תופסים את המתחרים. אומנם אתם רוצים לייצר מותג בולט וייחודי אבל הוא גם צריכה להיות תואם לקהל היעד של אותו מותג. לדוגמא תחשבו על הבדלים בין הנראות של מותגי אופנה של מעצבים בעלי שם עולמי אל מול נראות של מותגי ילדים, הם מדברים בשפה שונה וצריכים להיות חלק מהעולם אליו הם משתייכים.

אחרי שתגבשו ותחדדו לעצמכם את המסר, הייחודיות והקהל יעד שלכם, ניתן להתחיל לבדוק מול מי הכי נכון לכם לעבוד לבניית המותג שלכם. איש מקצוע בתחום לרוב יפנה אליכם שאלות נוספות למחשבה, מתוך כל אלו יבנה ''בריף'' שינחה את המעצב ואיש השיווק שלכם בתחילת דרכם בעבודה על אסטרטגיית השיווק הנכונה לכן, הלוגו והשפה המיתוגית שלכן.

רוצים להתחיל בתהליך וחוששים? יש לכם שאלות? הגיע הזמן לעבוד על המיתוג שלך? כתבו לי!


69 צפיות0 תגובות

פוסטים קשורים

הצג הכול

קטגוריות:

bottom of page